niedziela, 23 kwietnia 2017

Niedzielny bilans i terapia.

- kawa z mlekiem migdałowym
- herbata z mlekiem
- warzywa na parę (3 małe ziemniaki, brokuł, marchew, kukurydza, groszek) z sosem pomidorowym z pieczarkami i sałata

Niesamowite, że miska jedzenia (dosłownie koryto :)) może mieć około 200-300 kcal. I jak tu nie kochać warzyw?
Moja przygoda z dietą wegańską jest coraz bardziej owocna. Czuje się lekko, chociaż i tak marzę o ciastkach ze szklanką mleka... Ale napadu nie będzie, ponieważ zdecydowałam się na terapię. Po 7 latach piekła, w końcu podjęłam kroki, żeby zacząć leczenie. Powiedziałam mamie, co było najtrudniejszą decyzją w moim życiu. Mam wsparcie z jej strony, mojego chłopaka i jego rodziców.
Nie ma nic trudniejszego, niż pójście do lekarza i powiedzenie: Mam bulimię. Potrzebuję pomocy! Oczywiście, zaczyna sie od badań, potem kolejna wizyta i skierowanie na terapie, której boję się najbardziej. Wracanie do przeszłości i brnięcie w głąb najskrytszych lęków i tajemnic.
Ale wiecie czego boję się najbardziej: boję się wyzdrowienia. Bulimia, która była ze mną zawsze, zostanie odebrana. Moje raczenie sobie z problemami, stresem będzie musiało znaleźć ukojenie w czymś innym. Ale czy nie byłoby cudownie, pójść na obiad z chłopakiem i zamówić to, na co ma się ochotę i nie czuć się winnym? Chyba warto zaryzykować! <3
Trzymajcie kciuki!
Buziaki
Aga
Znalezione obrazy dla zapytania bulimia recovery

20 komentarzy:

  1. Tak nawiasem mówiąc, oreo jest weganskie. :D I miło że podjelas taki krok. Być może nie chcesz wyzdrowiec bo nie wiesz co jest po 2 stronie? Będę trzymać kciuki. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. warto, powodzenia słonko :* na pewno kosztowało Cię do dużo energi. ale jestem z Ciebie dumna ! dasz radę, najważniejsze to wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Kochana! <3 Jestem z Ciebie dumna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholera, dzisaj wracam do any. Jak zwykle waga. Boje się na nią wejść. Mam nadzieję że będzie ok.. Ostatnio szło mi tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie: chcebycchuda98.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób co kochasz i walcz o to na czym Ci zależy, kochana. Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!! Życzę Ci wytrwałości, abyś nie zrezygnowała jeśli pojawią się jakiekolwiek przeszkody po drodze. Trzymam kciuki. Wierzę w Ciebie! Na pewno dasz radę! <3

    http://proana-is-my-dream.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, u mnie też się wiele dzieje. Co prawda nie jestem aż tak aktywna jak Ty, ale to wynika z tego, że nie dodaję bilansów. A dlaczego, to wynika z kilku postów ;-)

    Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie
    http://proanalepszajamotylek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę! Będę trzymać za ciebie kciuki <3
    Zapraszam do mnie, wracam po małej przerwie:) http://ultraskinnylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem trud jaki wkładasz aby żyć normalnie. Bulimia to zło, które mnie też dotyczy. Jestem ciekawa jak sobie teraz radzisz. Odezwij się :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Mam pytanko. Od 19 maja się odchudzam, jem tylko śniadanie. Czasami jest to bułka, czasami jabłko, jogurt itp. Waga cudownie spadała. Z 64 na prawie 55. I tutaj zaczyna się mój problem. Od dwóch dni waga rośnie, z wtorku na środę urosła z 55,2 na 55,5; z środy na czwartek znów o 0,1kg. Nie zmieniłam diety, jem tak samo. Nie wiem co mam robić, można tyć jedząc tak mało? Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadnij na mojego bloga :D Doda mi to trochę motywacji, wspierajmy się! Nie pisze może o tym na blogu bo boje się usunięcia go a zresztą może się znaleźć ktoś z bliskich kto go odnajdzie i zacznie czytać ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, jak można sie z baTobą skontaktować? Powodzenia słonko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszesz bardzo ale to bardzo optymistycznie! ♥ i uważam że jesteś na świetnej drodze bo podjęcie leczenia może z bardzo dobrym skutkiem odmienić niektóre podejście, trzymam za Ciebie kciuki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do siebie
    https://stay-skin-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka, jeśli ci to przeszkadza to przepraszam za spam, ale zaczynam z blogowaniem i jeśli chcesz to zajrzyj :) https://skinny-wannabe-proana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na swojego: https://pro-ana-team.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń