poniedziałek, 10 kwietnia 2017

First recovery meal

Dzisiaj pierwszy, zdrowy i wolny od zmartwień (chyba niepotrzebnie uosabiam jedzenie:)) posiłek. Pytacie się, czy dalej będę sie odchudzać. Tak, ale bez zwariowania, na spokojnie! Najważniejszym jest dla mnie przestać się bać i być pozytywna. Muszę zmienić postrzeganie, odczucia czy myśli.
Bardzo Wam dziękuję za wsparcie. 
Day 1 
- miska sałaty z papryką
- duży ogórek
- herbata (czarna i zielona)
Znalezione obrazy dla zapytania bulimia thinspo

5 komentarzy:

  1. Uważaj słonko, masz malutkie bilanse, żebyś nie sprowokowała napadu :* Powodzenia jeszcze raz ! Jestem dumna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego bilansu! <3
    Wpadnij do mnie
    perf-motylek-pro-ana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to nazywasz """RECOVERY""" meal? nie masz na co liczyć, że wyjdziesz z bulimii, jedząc tak mało, bo uwaga (breaking news) leczenie bulimii zaczyna się od 1600-1700 kalorii. Jesteś szczupła jak wynika z wagi, nic się nie stanie, jeśli zjesz więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele możliwości leczenia bulimii, ja wybrałam tę, która jest najmniej inwazyjna i mi pomaga. Poza tym, the breaking news, jest błędny, ponieważ należy postawić na składniki odżywcze i minerały, a nie kalorie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Żebyś tylko znów się nie zalamala. Trzymam kciuki. <3

    OdpowiedzUsuń