niedziela, 9 kwietnia 2017

Bulimia recovery

Zważyłam się dziś rano. Wchodząc na wagę miałam drgawki. Zobaczywszy 6 z przodu, mina mi zrzedła, ale prawdę mówiąc myślałam, że będzie dużo gorzej. Ostatnio miałam stany lękowe i depresyjne. Nie wychodziłam z łóżka przez dwa dni, płakałam i jadłam na zmianę. Nie mogłam wstać, nie miałam siły, że się przebrać, wziąć prysznic czy pójść do łazienki.. To początkowa faza depresji. W przyszłą sobotę kończę 20 lat, mam wspaniałego chłopaka i rodzinę, która mnie wspiera. Studiuję w Anglii i wszystko co mam, każdy pens jest wynikiem mojej wytrwałości. Ale wszystko niszczę. Zabijam siebie, boleśnie i powoli. Moje ciało odmawia posłuszeństwa, zaczyna gnić i stawać się obleśne. Czy tak ma wyglądać życie 20 letniej dziewczyny, wkraczającej w dorosłe życie? Nie!
Ale nic się nie zmieni, dopóki moje myśli nie ulegną zmianie. Wiecie, czego najbardziej boję się w bulimii? Wyzdrowienia! Paraliżuję mnie myśl, że utratę moją "comfort zone" i nie będzie już ucieczki i ukojenia. Ale to jest dorosłe życie! Stawianie czoło codziennym wyzwaniom. Nasze życie składa się z wyborów, decyzji; każde, nieważne jakie by one nie były, są dobre, bo są nasze. Bądźmy dumne ze wszystkiego co osiągnęłyśmy! Dzisiaj wstałam z łóżka, napisałam esej i zjadłam wegański obiad - miske makaronu z sosem pomidorowym i koperkiem. Trzęsło mną, kiedy miałam to przełknąć! Jak to, makaron bez napadu! Tak, bo napadów w moim życiu więcej już nie będzie!
Droga bulimio! Wal się!!!

Znalezione obrazy dla zapytania bulimia

2 komentarze:

  1. Tak z ciekawości planujesz dalej się odchudzać czy zrywasz z wszystkim ? Jejku jestem z Ciebie niesamowicie dumna ! Pokonanie bulimi jest trudne, ale poradzenie sobie z tym to wielka ulga i satysfakcja. Doskonale nazwałaś ten stan, bo bulimia to właśnie gnicie i jest to obrzydliwe. Cudownie że dostrzegasz to co masz i z ich wsparciem będzie Ci o wiele lepiej. Jesteś silna kochanie :* Też chorowałam na bulimie na szczęście psychiatra mi pomógł ale nie miałam dużego wsparcia w bliskich, nie rozumieli wgl tej choroby jakie to ma podłoże emocjonalne itp.. Do dziś mam chory żołądek i mnie często boli, problemy z chodzeniem do toalety przez przeczyszczacze i lewatywy. Im szybciej z tym skończysz tym lepiej. Jeszcze raz trzymam kciuki, jakbyś chciała pogadać to na profilu mam podane GG :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Kochanie. Nie wiem co Ci doradzić. Bulimia to straszna choroba. Możesz się bać, ale lepiej jest zacząć terapię. Zdrowe życie jest lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń