piątek, 4 listopada 2016

Głodówka i warzywna uczta.

Chciałabym, żeby moja dieta składała się przede wszystkim z warzyw. Prawdopodobnie zostanę przy owsiance na śniadanie, ale reszta dnia to warzywa. Oprócz sałaty, dużo gotowanych warzyw i zup. Chcę jak najszybciej pozbyć się zbędnego balastu. Mam dokładnie 50 dni, żeby z 63 kg wieloryba, przemienić się w 50 kg motyla. Może to zbyt krótki okres, ale ja jestem bardziej zmotywowana niż kiedykolwiek. Pierwsze ważenie w poniedziałek.
Miłego weekendu!
Piątek
kawa
cola zero
Sobota
warzywa na parę z sosem pomidorowym i słodkim ziemniakiem
mieszanka sałat
Niedziela
warzywa na parę z sosem pomidorowym i słodkim ziemniakiem
botwinka
kawa - litry
Znalezione obrazy dla zapytania pro ana motivation
Kontakt:
tojanapewno@gmail.com
https://www.instagram.com/agatha9057/

12 komentarzy:

  1. super sobie radzisz, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plan, tak myślę. Ale za tą colę zero to masz OPR! ;) No i kawa - litry, skąd ja to znam, swoich nawet nie próbuję zliczać. Na szczęście piję czarną i bez cukru więc 0 kcal :) Powadzenia :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na Twój nowy post ;)
    Postawiłaś sobie wysoko poprzeczkę :) Ale trzymamy kciuki na pewno dasz rade! Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Warzywa jak najbardziej, zważywszy, że są nisko kaloryczne. 13 kg w 50 dni? Jeej, życzyć Ci tylko powodzenia! Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam też robić zupy warzywne, pychotka.
    Powodzenia w dążeniu do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że piszę to na twoim blogu. Poszukuje przyjaciółki, z którą razem będe iść ku drodze do doskonalosci. Jeśli ktoras z was chciałaby wspierać się razem ze mną proszę o kontakt ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam gorąco na mojego nowego bloga. dopiero zaczynam przygodę z nim więc każdy komentarz mile widziany<3 http://motyleany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam gorąco na mojego nowego bloga. dopiero zaczynam przygodę z nim więc każdy komentarz mile widziany<3 http://motyleany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozostaje mi życzyć Ci powodzenia. Dasz radę!

    http://i-want-to-be-a-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,
    jak Ci idzie? Napisz:) :*

    i przy okazji zapraszam do mnie honestly-ok.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. hej ;) taka mała podpowiedź wprowadź jednak trochę białka bo przy niedoborze protein metabolizm bardzo spowalnia

    OdpowiedzUsuń