wtorek, 15 listopada 2016

35&34

Zauważyłam, że mój organizm nie trafi przetworzonego jedzenia, mam wrażenie, że gnije. To samo mam z chlebem.. Nie wiem, co się dzieję, bo w Polsce jadłam normalnie....
Myślałam nad motywacją, nie zajęło mi długo, żeby uświadomić sobie, że mam mnóstwo ubrań, które są na mnie za małe.... Może  to banalne, ale w końcu dla każdej z nas jest istotne, by czuć się dobrze i atrakcyjnie!
Wczoraj bardzo długi dzień; dużo stresów, płaczu - ogólna depresja!!
Na szczęście dzisiaj jest nowy dzień; idę kupić wagę :) Woohoo <3
Trzymajcie się ciepło!!!
Aga
Znalezione obrazy dla zapytania pro ana scale
http://www.myproana.com/index.php/topic/237812-the-reality-of-eating-disorders-tw/

DZIEWCZYNY!
Myślałam, że założyć jakąś zamkniętą grupę, gdzie mogłybyśmy się wspierać etc. Tylko problem polega na tym, że nie za bardzo się orientuje, gdzie coś takiego zrobić. Jeśli jesteście chętne, proszę napiszcie w komentarzu i będziemy działać :)

13 komentarzy:

  1. Tak, załóżmy jakąs grupkę aktualnych blogerek, tylko też nie wiem gdzie. Jak będziesz miała jakieś info to nie zapomnij o mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również popieram zrobienie takiej grupy :*
    Może fb?
    Albo konfa na GG?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem chętna, to może być świetna motywacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gg:61104620 zapraszam do popisania, wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, zaprazam na mojego bloga :) http://wdrodzedoany.blogspot.dk/?view=snapshot

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, zaprazam na mojego bloga :) http://wdrodzedoany.blogspot.dk/?view=snapshot

    OdpowiedzUsuń