niedziela, 13 listopada 2016

35 days left!!!

KOCHANE - WZNAWIAM BLOGA!! <3
Do mojego wielkiego dnia pozostało 35 dni! Od jutra będą pojawiać się jadłospisy, dzień po dniu, oraz ćwiczenia. Nie mam postawionego dokładnego celu, ale 53 kg musi się pojawić na wadze!
Zdjęcia posiłków będę wstawiała na instagramie, jest mi tak po prostu wygodniej! Jeśli macie rady dotyczące spalania tłuszczu i przyspieszania procesu chudnięcia, podzielcie się nimi proszę!!!
Buziaki!
Trzymam kciuki <3
Aga
Znalezione obrazy dla zapytania pro ana thinspo

8 komentarzy:

  1. Cieszy mnie, że nie zamierzasz porzucić bloga. Zamierzam go obserwować i wierzę, że dasz radę osiągnąć swój cel :3

    http://i-want-to-be-a-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkońcu jesteś :)
    Super, czekamy na efekty.
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem nic, czego byś jeszcze nie wiedziała:
    1) przepraszam, ale cieszę się, że jesteś. brakowało tu Ciebie
    2) na metabolizm ćwiczenia i pikantne przyprawy. rozgrzewają, co na tą pogodę jest super, no i spalają dodatkowe kalorie.
    Powodzenia!
    ps. zdradzisz, co to za wielki dzień?

    OdpowiedzUsuń
  4. No i bardzo dobrze, zostań tu jeszcze bo blog pomaga! Do mojego wielkiego weekendu pozastało 20 dni więc fajnie że obie mamy jakieś cele :) powodzenia! :* nowe nastawienie nowa moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Szukam jakiegoś motylka, z którym mogłabym wspólnie przeżywać drogę do wymarzonej chudości. Jeśli ktoś chce być w tym ze mną, proszę napiszcie do mnie na twitterze @lostbutterflyxx (piszę tam po angielsku ale to nie jest ważne) albo na maila

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj kochana!
    Cieszę się że wracasz :)
    Ja również wracam
    Trzymamy się chudo wszystkie ! <3

    http://liovkyskinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń