niedziela, 12 czerwca 2016

Bilans 16.

Piątek
I owsianka na wodzie z ziarnami chia, słonecznikiem i dynią; 2 kawy z mlekiem
II kanapka z litewskiego chleba z białym serem i sałatą, jabłko
III ciecierzyca z kuskusem i sosem pomidorowym, pół główki sałaty
Sobota
I owsianka na wodzie z ziarnami chia, słonecznikiem i dynią; 2 kawy z mlekiem
II 3 kromki litewskiego chleba z białym serem i sałatą; kawa z mlekiem
III 2 jabłka
Niedziela
I owsianka na wodzie z ziarnami chia, słonecznikiem i dynią; 2 kawy z mlekiem
II jabłko
III ciecierzyca, czerwona fasola, warzywa na parę (kukurydza, groszek, fasola szparagowa, marchew) z sosem pomidorowym

Chyba muszę trochę zwolnić i odpocząć. Załatwiając sprawy na mieście dostałam dość sporego krwotoku z nosa, zastanawiam się czy to bez dietę czy może pogoda i zmęczenie oraz stres, który mnie wykańcza....
Na szczęście już weekend i tylko praca w domu, na komputerze :)
Życzę miłego weekendu i powodzenia w waszych postanowieniach.
PS. Powiedzcie mi proszę, czego używacie na rozstępy; ostatnio zauważyłam u siebie i zaczęłam panikować....
Buziaki
Aga
PS. Ostatnio, żeby zebrać myśli, chodzę na spacery; wczoraj przeszłam 27 km; jestem z siebie dumna :) Ale prawdę mówiąc, nawet tego nie odczułam.

3 komentarze:

  1. Ja używam oleju kokosowego-ale tylko tego w formie takiego "masła". Peeling tak raz w tygodniu, no i balsamy nawilżające.
    27km? Jeju w życiu bym tyle nie zrobiła.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne bilanse tak trzymaj. :) Też mam rozstępy, najgorsze są koło kolana... takie zmarszczki normalnie :( fu . i lekko czerwone.
    A ten krwotok... to dlatego że masz osłabione i cienkie żyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana uważaj na siebie ,przystopuj trochę z dietą i przede wszystkim odpocznij :* Powodzenia! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń