poniedziałek, 30 maja 2016

Bilans 12.

Sobota
I owsianka na wodzie z nasionkami (słonecznik, dynia, chia etc), kawa z mlekiem
II 2 kromki chleba z ogórkiem i serkiem białym
III kasza kuskus z warzywami
Niedziela
I owsianka, kawa z mlekiem
II 3 kromki pieczywa ryżowego z serkiem i ogórkiem
III 4  kromki pieczywa ryżowego
IV kasza kuskus z warzywami
running/walking 56:55:02
Poniedziałek
I owsianka, kawa z mlekiem
II omlet z 2 jajek, jabłko
III 2 kromki pieczywa ryżowego
IV jogurt z łyżką owsa i nasionami chia

10 komentarzy:

  1. Jejku, twój blog jest cudowny, a ty jesteś moją ogromną inspiracją *o* Gratuluję sukcesów, już tak daleko zaszłaś, jesteś wspaniała!!! ;* Mam nadzieję, że będziemy się wspólnie motywować ^^ Mam tylko jeszcze jedno pytanko ;) Ile kalorii ma owsianka na wodzie, którą przyrządzasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robie owsiankę z ok. 4 czubatych łyżek -160 kcal. Do tego ok. łyżki ziarenek - 40 kcal, więc razem mamy ok. 200 kcal :)

      Usuń
  2. Super bilanse! Inspirujesz do zostania przy owsiance :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsianka to najlepsze, co może być. Tym bardziej jeśli mieszkasz w kraju, gdzie jest cały czas zimno :(

      Usuń
  3. Ładne bilanse. Podoba mi się to jak mieszasz produkty. Bardzo zdrowo.
    Zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blog. Zazdroszczę tego ile schudłaś :)
    Zapraszam do siebie (dopiero zaczynam) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdumiewające jest to, że Twoje bilanse wciąż od już przeszło kilku miesięcy są bardzo niskie i dalej sobie dajesz radę. Podziwiam Cię. Jesteś moją codzienną motywacją. Mimo, że ja już lub na razie tak nie mogę to i tak o Tobie myślę bo to co już udało Ci się osiągnąć jest zachwycające.
    Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba na nowo zacznę jeść owsiankę, haha dawno jej nie jadłam :c Super bilanse <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle bilanse idealne ,podziwiam Cię ! Powodzenia dalej :* i może napisz coś o sobie ,jak się miewasz ..... Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń