środa, 18 maja 2016

Bilans 10

Wtorek
I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem
II biała kapusta
III sałata z ogórkiem i rzodkiewką
kawa - 7
Środa
I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem
II omlet z łososiem
III miseczka twarogu chudego
IV 2 łyżki duszonej kapusty
kawa - 5
Przepraszam, ale ostatnio nie mam na nic czasu. Wczoraj skończyłam pracować po północy, a potem zabrałam sie na górę prasowania, z którą walczyłam do 3 w nocy (na szczęście wygrałam :))
Pogoda jest coraz ładniejsza i mam nadzieję, że tak zostanie, moze w końcu zdejmę z siebie warstwę ubrań....
Na razie nie mam siły biegać, nie chcę żalić, ale wiem że tak będzie najlepiej; dobrze, że została mi jeszcze joga.
Trzymajcie się i dbajcie o siebie <3
Aga

13 komentarzy:

  1. Masz cudowne bilanse -BRAWO! Odpoczywaj skarbie:* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pranie, to trudny wróg, więc szacun 😘 Słyszałam, że surowy ogórek zabija większość tego dobrego co byś zjadła z sałatą, kiedy właśnie je łączysz. Powodzenia 🐆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga. Tam jest opis mojej historii, walki z chorobą, powrotu do pasji, sportu. Wrócenie do prawidłowej wagi z 36kg
      http://sadprincess19.blogspot.com/

      Usuń
  3. Dajesz rady. Wspolczuje sama mam zabiegany dzień. Bilanse są świetne 😊
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga. Tam jest opis mojej historii, walki z chorobą, powrotu do pasji, sportu. Wrócenie do prawidłowej wagi z 36kg
      http://sadprincess19.blogspot.com/

      Usuń
  4. Bilanse masz śliczne.
    Ja również nie mam ostatnio na nic czasu :/
    Trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga. Tam jest opis mojej historii, walki z chorobą, powrotu do pasji, sportu. Wrócenie do prawidłowej wagi z 36kg
      http://sadprincess19.blogspot.com/

      Usuń
  5. Bilanse są takie idealne i zdrowe! Tylko pozazdrościć!
    <3
    Chciałabym tak, jednak u mnie albo mam zerowe bilanse, albo napady...
    http://ipr003571ils.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że ma być w weekend ok 30 stopni :O Oby się sprawdziło...chociaz nie lubię jak jest aż tak ciepło. Bilans jak najbardziej cudowny <3 Kocham łososia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bilanse <3 tylko uważaj z łososiem, potrafi być zdradliwy pod względem ilości substancji chemicznych.
    Też praktykuję jogę i od dawna śledzę Twój blog.
    Dzisiaj założyłam swój, serdecznie zapraszam:
    http://iwillflyagainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem, ciebie dumna! Masz cudowne bilanse i oby tak dalej. Współczuję, ja zawsze przegrywamy walkę z prasowaniem, jakos te ciuchy zawsze znajdą na mnie sposób hehe. Powodzenia dalej i trzymaj się ciepło. Chociaż może zimno? Patrząc na tą pogodę za oknem.. No niewazne, ily ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem, ciebie dumna! Masz cudowne bilanse i oby tak dalej. Współczuję, ja zawsze przegrywamy walkę z prasowaniem, jakos te ciuchy zawsze znajdą na mnie sposób hehe. Powodzenia dalej i trzymaj się ciepło. Chociaż może zimno? Patrząc na tą pogodę za oknem.. No niewazne, ily ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga. Tam jest opis mojej historii, walki z chorobą, powrotu do pasji, sportu. Wrócenie do prawidłowej wagi z 36kg
      http://sadprincess19.blogspot.com/

      Usuń