niedziela, 3 kwietnia 2016

Kwiecień 03.

I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem  220 kcal
II sałata, kapusta kiszona  150 kcal
III chleb z masłem  200 kcal
IV przekąski  100 kcal
Total: 670 kcal
bieganie: 1:03:44
Jak się zmotywować? Często zadajecie to pytanie. Po pierwsze, spójrzmy w lustro i przyjrzyjmy się swojemu ciału. Jeśli nie jesteśmy zadowolone ze swojego wyglądu, należy go zmienić. Dieta i ćwiczenia to podstawa. Ale jak zdobyć motywację....
Przede wszystkim odchudzamy się dla samej siebie. Udowadniamy tym samym sobie, że jesteśmy silne, bo walczymy z największą słabością, ale i lękiem- jedzeniem. Po drugie, nie ma nic lepszego niż zazdrość innych, ich spojrzenia pełne pożądania. Po trzecie, dla mody. Nikt mi nie wmówi, że dziewczyna w rozmiarze 38 dobrze wygląda w dżinsach, z kolei rozmiar 34 prezentuje się idealnie w każdym ubraniu.  Po czwarte, dla wielu z Was chyba najważniejsze, dla partnera. Mi od zawsze podobali się wysocy i chudzi faceci, dlatego jeśli twój chłopak jest szczupły, a ty masz nadwagę, wyglądacie groteskowo. Na szczęście ja poznałam swojego chłopaka, jak byłam już stosunkowo szczupła, więc nie było widać między nami znacznej różnicy, jednak czasami jak patrzę na jego kościste ciało, to jestem zazdrosna, tym bardziej, że on je co chce ;(
Kochane, mam nadzieję, że choć trochę Was zmotywowałam do walki o chude ciało.
Buziaki <3
Aga
Znalezione obrazy dla zapytania pro ana motywacja
Znalezione obrazy dla zapytania pro ana motywacja

3 komentarze:

  1. Hejka
    Mnie zmotywowałaś, będę chuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans i gratuluję biegania :* Powodzenia! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli byś chciala powalczyć z aną to zapraszam :) chętnie pomogę


    Zapraszam na mojego bloga. Tam jest opis mojej historii, walki z chorobą, powrotu do pasji, sportu. Wrócenie do prawidłowej wagi z 36kg
    http://sadprincess19.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/kinga.podgorska
    https://www.facebook.com/SadPrincessPink/

    OdpowiedzUsuń