piątek, 1 kwietnia 2016

Kwiecień 01.

I/II owsianka na wodzie, kawa z mlekiem
Total: 440 kcal

Czytając jeden z komentarzy pod ostatnim postem nieco się zdenerwowałam. Mam prośbę do autorów tego typu wypowiedzi, bowiem proszę o nie wtrącanie się w czyjeś sprawy. Bardzo dziękuję za dobre rady :) Jest to blog o specyficznej tematyce, jeśli nie jesteście nią zainteresowani, to jaki jest więc cel odwiedzania takich stron?? Natomiast, wszelkie "rady" czy zarzuty piszcie na maila, a nie w komentarzach...

Trzymajcie się chudo<3
Trzymam kciuki za Wasze postanowienia i diety.
Znalezione obrazy dla zapytania pro ana motivation

4 komentarze:

  1. Świetny bilans! Trzymaj się. Nie przejmuj się złymi komentarzami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, blog jest publiczny, więc każdy ma chyba prawo wygłosić swoją opinię, nawet jeśli jest inna niż ta osób odwiedzających go zazwyczaj. Na specyficzną tematykę bloga przywiodła mnie ciekawość a zatrzymał szok. Jestem przecież grzeczna, nie przeklinam ani nic.
    PS. mam swoją hipotezę na temat wypadania włosów, ale nie da się jej wygłosić bez wtrącania się

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, blog jest publiczny, więc każdy ma chyba prawo wygłosić swoją opinię, nawet jeśli jest inna niż ta osób odwiedzających go zazwyczaj. Na specyficzną tematykę bloga przywiodła mnie ciekawość a zatrzymał szok. Jestem przecież grzeczna, nie przeklinam ani nic.
    PS. mam swoją hipotezę na temat wypadania włosów, ale nie da się jej wygłosić bez wtrącania się

    OdpowiedzUsuń