niedziela, 20 marca 2016

Bilans 35.

Niedziela
I owsianka na wodzie, kawa  210 kcal
II chałka z masłem  150 kcal
III 2 kromki chleba z serem  200 kcal
Total: 560 kcal
kawa - 7
Dziś bilans nie za bardzo zdrowy, ale mam tyle pracy, że nie dałam rady niczego przygotować... Cały czas siedzę w papierach, tłumaczeniach itd. więc nie za często teraz będę dodawać posty.
Bardzo się cieszę, ze dalej odwiedzacie mojego bloga oraz za to, ze mnie wpieracie.
Buziaki!!!\
Trzymajcie się chudo <3
Aga
PS. Miałam wrażenie, że jak poradziłam sobie z bulimią, to wszystko już będzie w porządku. Teraz walczę z pracoholizmem... Ja chyba nigdy się nie uwolnię...

7 komentarzy:

  1. Kalorycznie bilans świetny! W tym nawale pracy nie zapomnij zrobić też czegoś dla siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans :* Odpocznij trochę słonko :) Powodzenia! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz pamiętać o przysłowiowej chwili dla siebie. Wróciłam, mam nadzieję, że na dłużej. Twoje bilanse zawsze mnie inspirują :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bilans, nie przejmuj, że niezbyt zdrowo, ale za to kalorycznie świetnie ;)
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli praca sprawia Ci przyjemność i nie wykańcza fizycznie to nie widzę w takim pracoholizmie nic złego.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi pracoholizm nie grozi niestety xD nie ma co się tak spinać, wycziluj fasolki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie taka tragedia że bilans nie był zdrowy. Nie zjadłaś za dużo i wyszedł całkiem ładny wynik :) Zrób sobie od czasu do czasu chwilkę relaksu bo zapracujesz się na śmierć kochana :(

    tumblrandgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń