czwartek, 31 marca 2016

Kwiecień - miesiąc zmian...



Postanowiłam codziennie zamieszczać bilanse i dwa razy w tygodniu wagę. Mam nadzieję, że czas pozwoli na zrealizowanie tego postanowienia:)
Trzymajcie mocno kciuki.
Do jutra <3
PS. Czuję, ze przytyłam ok. 2 kg. Cały czas mam ochotę na węgle....
Ale powracam do uczucia pustki w żołądku :)

sobota, 26 marca 2016

My story.

najwyższa waga: 72 kg
najniższa waga: 55 kg
Nie mogę uwierzyć, że tak wiele dokonałam. Schudłam 17 kg!!!!
Wiele z Was pyta się, ile zajęło mi pozbycie się tego balastu i co jadłam. Więc zacznę od początku:) Pamiętam jak stanęłam na wagę i zobaczyłam ponad 70 kg, stwierdziłam, że już najwyższy czas przestać się oszukiwać... Zaczęłam codziennie biegać i obsesyjnie liczyć kalorie. Wtedy poleciały pierwsze kilogramy, ale waga stanęła na 68 i wtedy pojawiły się pierwsze kryzysy i powróciły napady. Gdy trochę się uspokoiłam, zaczęłam jeść trzy razy dziennie owsiankę. Bardzo mnie syciła i miała mało kalorii, tak schudłam do 65 kg. Kolejne 3 kg straciłam na wakacjach, żywiłam się sałatą i płatkami owsianymi na wodzie... Prawdę mówiąc, bardziej przypominało to głodówkę, aniżeli dietę. Ostatni etap był chyba najtrudniejszy, gdyż waga wracała, a ja jadłam i przeczyszczałam się na zmianę z głodzeniem. Teraz znów zaczyna wszystko wracać do normy. Jednak od czasu do czasu (tj. raz na 2 tygodnie) potrzebuję jedzenia: drożdżówek, pączków, czekolady itd. Daję mi to poczucie bezpieczeństwa, czuję się dobrze, choć przez chwilę... Kłopoty, terminy. praca czy obowiązki znikają. Jest mi dobrze... Wiem, że to uciekanie od problemów, tzn. 'comfort eating', ale na razie nie chcę tego zmieniać. Z biegiem czasu napady będą coraz rzadsze, a baton czy czekolada nie będą równoznaczne z porażką czy pocieszeniem.
Utrata kilogramów w sumie zajęła mi 2 lata. Było trudno, płakałam i krzyczałam, chodziłam głodna i smutna, ale pojawiały się dobre momenty.
Teraz sie nie odchudzam. Jestem zawalona tłumaczeniami, terminami, więc cały czas pracuję. Piję mnóstwo kawy i mało jem, gdyż umiem pracować tylko z pustką w żołądku, mam na myśli charakterystyczne 'ssanie' (na pewno wiedzie, o co mi chodzi).
Najważniejsze to uświadomić sobie, że jedzenie to paliwo dla organizmu. I tylko przez taki pryzmat należy je traktować.
Trzymam kciuki za wasze przemiany! Mam nadzieję, że wszyscy osiągniemy swoje cele i odnajdziemy spokój i szczęście <3
Buziaki
Aga

piątek, 25 marca 2016

Bilans 36.

I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem  250 kcal
II omlet z łososiem wędzonym  200 kcal
III 2 kromki chleba z twarogiem  250 kcal
Total: 700 kcal

niedziela, 20 marca 2016

Bilans 35.

Niedziela
I owsianka na wodzie, kawa  210 kcal
II chałka z masłem  150 kcal
III 2 kromki chleba z serem  200 kcal
Total: 560 kcal
kawa - 7
Dziś bilans nie za bardzo zdrowy, ale mam tyle pracy, że nie dałam rady niczego przygotować... Cały czas siedzę w papierach, tłumaczeniach itd. więc nie za często teraz będę dodawać posty.
Bardzo się cieszę, ze dalej odwiedzacie mojego bloga oraz za to, ze mnie wpieracie.
Buziaki!!!\
Trzymajcie się chudo <3
Aga
PS. Miałam wrażenie, że jak poradziłam sobie z bulimią, to wszystko już będzie w porządku. Teraz walczę z pracoholizmem... Ja chyba nigdy się nie uwolnię...

środa, 9 marca 2016

Bilans 34.

Wtorek
I owsianka na wodzie  210 kcal
II miska zupy  100 kcal
III 2 batony musli  200 kcal
IV twaróg  200 kcal
Total: 710 kcal
Środa
I owsianka na wodzie  210 kcal
II sałata  120 kcal
III 2 jajka na twardo  140 kcal
Total: 470 kcal

czwartek, 3 marca 2016

Bilans 33.

Środa
I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem  250 kcal
II warzywa na patelnie z makaronem ryżowym  200 kcal
III jabłko  50 kcal
IV pieczywo chrupkie  80 kcal
Total: 570 kcal
Czwartek
I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem  250 kcal
II łosoś pieczony, sałata  200 + 120 = 320 kcal
III baton musli  80 kcal
IV pieczywo chrupkie  20 kcal
Total: 670 kcal

wtorek, 1 marca 2016

Bilans 32.

Poniedziałek
I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem  240 kcal
II 2 kromki chleba z łososiem  200 kcal
III pieczywo chrupkie  100 kcal
IV twaróg 100 kcal
Total: 640 kcal
Wtorek
I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem  240 kcal
II makaron ryżowy z warzywami  300 kcal
III bułka z białym serem 250 kcal
IV jabłko 50 kcal
Total: 840 kcal