wtorek, 19 stycznia 2016

First body check.


14 komentarzy:

  1. Jejku, jaka ty chudziutka jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ale masz cudowny brzuszek *-* Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twój brzuszek na zdjęciach?
    Cudo <3 Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Masz śliczny brzuch nie mogę się napatrzeć. Gratuluję jest śliczny *__*

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś moją thinspo, masz piękny brzuszek, wręcz idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, masz przepiękny brzuch *o* też chcę taki, gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. No nieźle, nieźle, ciekawe czy jak stoisz to też taki masz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ,jak ja ci zazdroszczę ♥ Od dziś jesteś moją thinspiracją *-*Mam nadzieję,że uda mi się dojść do takiego poziomu jak ty (ノ^▽^)ノ

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, jaki cudny. Normalnie się zakochałam ;p, kolejna thinspiracja :3

    OdpowiedzUsuń