wtorek, 19 stycznia 2016

Bilans 23.

Wczoraj odważyłam się pokazać Wam mój tłusty brzuch.... Gdy na niego patrze wiem, że jest jeszcze mnóstwo rzeczy do roboty i mam jeszcze sporo do schudnięcia. Tymczasem, miałam w sobotę napad, zjadłam tonę jedzenia. Ale uwierzcie mi, że nigdy ni byłam tak spragniona jedzenia i nigdy nie czułam się tak słabo (głodowanie jednak ma swoje skutki).
Ostatnio byłam na badaniach i każdy z lekarzy powiedział, że mam zacząć jeść porządnie bo mój organizm się buntuje. Jedna lekarka stwierdziła nawet, że jestem chuda.... (ciekawie gdzie?)
Nie wiem co robić, z jednej strony wiem, że nie jest dobrze i jestem coraz słabsza, jednak z drugiej, chcę być chuda i ważyć te wymarzone 48 kg.
Bilans
owsianka na wodzie, kawa z mlekiem  300 kcal
marchewki - 3  30 kcal
pieczywo chrupkie, pasta z awokado, łososia wędzonego i ogórka  330 kcal
Total: 660 kcal
kawa - 5

7 komentarzy:

  1. Kochana uważaj na siebie ,patrząc na Twoje zdjęcia widziałam ,że naprawdę jesteś chuda i nie mówię Ci tego ,żeby jakoś pocieszyć czy coś w tym rodzaju ,stwierdzam fakty. Bilans masz bardzo ładny nie zamieniaj go na niższe. Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie również jesteś chuda a bilans niski, jeśli nie chcesz mieć napadu to nie jesz mniej.
    Trzymaj się chudo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo szczupła :)
    BTW, jak to możliwe, że Twoja owsianka na wodzie ma 300 kcal? Przecież musiałabyś robić ją z 9 łyżek płatków owsianych :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans ładny.Jeśli chodzi o twój brzuch ,to naprawdę jesteś chuda. Jednak skoro sobie wyznaczyłaś taki cel,to nie poddawaj się,trzymam kciuki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. też uważam, że jesteś bardzo chudziutka, ale nie będę Cię powstrzymywać, po prostu uważaj na siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero nadrobiłam poprzedni post.. kochana jesteś idealna! piękny brzuch i dzisiejszy bilans. Nie poddawaj się! chudnij, ale może zmień kaloryczność ? sama nie wiem czy te moje rady są coś warte, ale uważaj na siebie <3
    też miałam napad, tylko u mnie trwał on tydzień wrrr !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważaj tylko na siebie! Skoro nie czujesz się na siłach to może sprobuj wprowadzić trochę warzyw czy owoców? tzn więcej niż teraz :P No i brzuch masz idealny <3 Nie popadaj w paranoję to niszczy. Rób to z głową i tak już jesteś śiczna!

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń