poniedziałek, 4 stycznia 2016

Bilans 15 i nowe postanowienia.

Mam niecałe dwa tygodnie, żeby osiągnąć 53 kg. Biorąc pod uwagę fakt, że ostatnio przytyłam 1,5 kg (teraz ważę 56.5 kg), będzie to dość trudne. Bardzo proszę was o wsparcie, codziennie będą pojawiały się bilanse i ćwiczenia, które wykonałam. Mam nadzieję, że uda mi się schudnąć te 4 kg.
Poniedziałek
I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem
II sałata z ogórkiem i rzodkiewką
III omlet z 2 jajek z wędzonym łososiem
kawa - 5
Ćwiczenia: Chodakowska/yoga
Niestety śnieg uniemożliwia mi bieganie, dlatego mam nadzieję, że niedługo stopnieje. Wydawanie kroci na buty do biegania po śniegu, nie za bardzo mi się uśmiecha :-(

8 komentarzy:

  1. trzymam mocno kciuki, piekna, wiem, że Ci się uda :*:*:*

    pro-ana-nie-jestem-glodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana życzę Ci powodzenia i dużo wytrwałości! Mam nadzieję ,że Ci się uda ,a mam pytanie dlaczego 2 tygodnie ? Powodzenia :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno Ci się uda, a co za 2 tygodnie będzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się i wierzę, że ci się uda :*

    how-to-befit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy na pewno będą Cię wspierać, w tym i ja :*
    wierzę, że Ci się uda, dzisiejszy bilans masz świetny, tylko zawsze można więcej poćwiczyć.

    http://przyjaznzana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz iść pobiegać na bieżni na jakiejś siłowni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieganie na siłowni to nie to samo, co na polach, na dworze. Myślę, ze gdybyś próbowała jednego i drugiego, od razu dostrzegłabyś różnicę.

      Usuń