niedziela, 20 grudnia 2015

Bilans 13 i waga.

Waga: 56,3 kg 
Piątek
I owsianka, kawa z mlekiem
II bułka pełnoziarnista z twarogiem i sałatą
III bułka pełnoziarnista z twarogiem i sałatą
Sobota
I owsianka, kawa z mlekiem
II bułka pełnoziarnista z twarogiem i sałatą
Niedziela
I owsianka, kawa z mlekiem
II kawa z mlekiem
III miska warzyw na parę z sosem pomidorowym
IV jabłko
Piątek i sobotę spędziłam w pracy, cały dzień na nogach. Nie miałam czasu na jedzenie, wręcz na nic, dlatego taki duży spadek wagi. Do celu coraz bliżej....
A jak Wam idzie?
Pozdrawiam i ściskam mocno <3
Aga

8 komentarzy:

  1. Śliczne bilanse jak zwykle u Cb jesteś moją inspiracją . Całuję Gabriella :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie malusie bilanse:* Uważaj na siebie:) Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre bilanse ;) Trzymam za Ciebie kciuki i obiecuję zaglądać. Ty też do mnie zajrzyj :) - http://swiatchudychinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj na siebie ;*

    pro-ana-nie-jestem-glodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bilanse*'*

    Jestem nowa, możesz odwiedzić mnie na blogu? :*
    http://angel-dreams-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna waga i wspaniałe bilanse :)
    Trzymaj się i dąż do celu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też praca rujnuje regularność posiłków. Super że waga spada i trzymam kciuki za dalszy spadek.

    PS
    Wróciłam do pisania bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa, są dla mnie ogromną motywacją. Trzymajcie się chudo <3

    OdpowiedzUsuń