czwartek, 26 listopada 2015

Bilans 09.

Poniedziałek
I owsianka, kawa z mlekiem
II bułka wieloziarnista z twarogiem i sałatą
III sałata, baton fitness
IV 2 kromki chleba
V tic taci
Ćwiczenia: siłownia
Wtorek
I owsianka, kawa z mlekiem
II grahamka z sałatą i twarogiem
III warzywna zapiekanka, kawa z mlekiem
IV miska sałaty
Środa
I owsianka, kawa z mlekiem
II grahamka z twarogiem
III makaron z sosem pomidorowym
IV jabłko
Czwartek
I owsianka, kawa z mlekiem
II grahamka z twarogiem z sałatą
III sałata
IV jabłko
kawa w ilościach hurtowych
Ostatnio piję hektolitry kawy i po mało czuję się coraz bardziej zmęczone. Plus jest taki, że od ostatniego napadu, mam spokój - kawa hamuje apetyt...
A jak u Was? Też mega zapracowani?
Pozdrawiam, buziaki
Aga

7 komentarzy:

  1. Świetne bilanse. Tylko nie przesadzaj z tą kawą, bo wypłukuje magnes. Po prostu zbyt zbyt często XD
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bilanse -BRAWO! Powodzenia dalej:* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę bilansów :* Trzymaj się chudo <3
    Zapraszam przy okazji do mnie, Motylki: chudoscidealna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bilanse :* Ja mam z kawą wręcz przeciwnie, staram się jej unikać, bo jestem po niej bardziej zmęczona. Ale za bardzo ją lubię, by w pełni z niej zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo za tak miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, masz świetne bilanse. zazdroszczę! ja właśnie nie lubię kawy, piję ją tylko kiedy muszę- żeby mnie pobudziła. trzymaj się i życzę więcej takich bilansów ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, proszę Cię pomóż mi. Mam 12 lat, wzrost 1,50 i ważę 50 kg. Chcę schudnąć do 43 kg. Pomożesz mi dobrać odpowiednie ćwiczenia i dietę?

    OdpowiedzUsuń