piątek, 13 listopada 2015

Bilans 05.

I owsianka, kawa z mlekiem
II 2 kromki chleba Probody z twarogiem i sałatą
III marchewki surowe, 1/3 batona Fitness, 1 ciastko Belvita
IV 5 kromek kukurydzianego pieczywa z pastą (awokado, ogórek, łosoś wędzony, cytryna, pieprz, sól), kawa z mlekiem
Ćwiczenia: siłownia 1h
Nie mogę doczekać się poniedziałku i ważenia. Odkąd pamiętam ważę się codziennie, więc przeczekanie weekendu będzie mega trudne...
Mam nadzieję, że wytrzymam.
Miłego weekendu Kochani <3
Aga

7 komentarzy:

  1. Piękny bilans-mam nadzieję ,że waga Cię nagrodzi :* Powodzenia ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby w poniedziałek było to na co czekasz!
    Buziaki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hej masz super bloga :) też w tym siedzę co Ty.. u mnie wzrost 173 a waga w tym momencie 56.9 a schudłam z wagi 78kg.. moja walka trwa nadal ale brak wsparcia już zniechęca do dalszej walki.. będę zaglądać do Ciebie ;) 3maj się chudziutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, gratuluje.
      Napisz, jak udało ci się schudnąć aż tyle. Wow, jestem pod mega wrażeniem.
      Wytrwałości Kochana <3
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. odchudzam się od 1 marca tego roku na początku zdrowe odżywianie na tym zeszło mi sporo kg. Wyeliminowałam wtedy produkty mączne, ryż i wszelkie kasze i codziennie biegałam na stepperze od 0.5 godz do 1.5 godz. Potem wpadłam w bulimie a potem zahaczyłam o anoreksje.. nie będę się rozpisywała w tym temacie bo każda z nas wie na czym to polega :) aktualnie jem 2 posiłki dziennie rano płatki owsiane górskie z owocami i jogurtem 0% a na obiad warzywa ryba lub kurczak do tego ew indyk. na tym koniec mojego dziennego posiłku. Teraz mniej ćwiczę na stepperze ale za to 3x w tygodniu mniej więcej biegam po ok 10 kilometrów :) tu masz mojego bloga jeżeli masz ochotę zajrzyj ;) https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1864391632516684004#overviewstats

      Usuń
  4. Odchudzam się już od miesiąca.
    Mam 164 cm wzrostu zaczęłam od wagi 57,8 kg a teraz już ważę 51,2 kg.
    Mój cel to 44 kg . Trzymajcie za mnie kciuki <3 motylki <3 !!! Wszystko dzięki twoim wpisom i radą !! Dziękuje kochana !! Każdy dzień motywuje mnie do dalszej walki :D

    OdpowiedzUsuń