czwartek, 12 listopada 2015

Bilans 04.

Waga: 58,1 kg (najniższa waga jaką pamiętam)
Środa
I owsianka, kawa z mlekiem
II 6 sztuk makaronu penne, baton Fitness, kawa
III kromka chleba Probody z białym serem, garść sałaty, 4 rzodkiewki
Dzisiaj bilans naprawdę skromny. Ale cały dzień spędziłam przy książkach, więc nie miałam czasu na gotowanie i jedzenie.
Czwartek
I owsianka, kawa z mlekiem
II 2 kromki chleba Probody z sałata
III 3 marchewki, 4 rzodkiewki
IV miska warzyw gotowanych na parze
Ćwiczenia: siłownia 1h
Jeśli chcecie pogadać, to tu jest mój mail: tojanapewno@gmail.com
Jestem naprawdę szczęśliwa, dawno tak mało nie ważyłam. Ale minus jest taki, że budziłam się w nocy z głodu. Było mi tak niedobrze.....
A ja Wy się czujecie?
Buziaki
Aga

5 komentarzy:

  1. o kurcze! CHUDZINKO <3
    Gratuluję wagi! Bilansów też pozazdrościć:)
    Tak trzymaj kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też mam problem ze spaniem, nie potrafię zasnąć z pustym żołądkiem. Ratuje się ciepla kawą i herbatą.
    Gratuluję spadku wagi i życzę dalszej wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Jejku jesteś coraz bliżej celu:* Bilanse piękne-Gratuluję :) Powodzenia dalej ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Potrzebuje twojej pomocy! Jeśli masz tumblr to prosze zawitaj również na mojego - daj serduszko, obserwuj, zrób cokolwiek bym wiedziała, że nie jestem sama.
    Założyłam go dziś, by mieć gdzie wylewać swoje myśli na temat pro any.
    Ana była ze mną łącznie jakies 5lat jednak leczenie psychiatryczne spieprzyło mi wszystko. Od tamtego czasu przytyłam 10 kg i teraz chcę do wszystkiego wrócić.
    Z góry przepraszam bardzo za spam, jednak jestem twoją wierną czytelniczką i pomyślałam, że do ciebie się zwrócę! Trzymaj się, motylku!
    http://p3rfekcj4.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz pogadać, albo masz pytania to pisz na maila: tojanapewno@gmail.com
      Buziaki <3

      Usuń