poniedziałek, 9 listopada 2015

Bilans 03.

I owsianka na wodzie, kawa z mlekiem sojowym
II 2 kromki chleba Probody z twarogiem
III paczuszka pieczywa ryżowego, kawa
IV sałata z łyżką oliwy
Ćwiczenia: 0:55:45 siłownia
Postanowiłam stopniowo odstawiać białko, wydaje mi się najzdrowszą metodą. Kochani, jaki macie sposób na kawę, bo mleko sojowe ma dość specyficzny, cierpki smak, a kawa z nim do najsmaczniejszych nie należy...
Dajcie znać jak idzie.
Buziaki, Aga.

4 komentarze:

  1. Spróbuj może jakiegoś innego mleka roślinnego, na przykład ryżowego, kokosowego lub owsianego (wszystkie z tych trzech możesz sama zrobić w domu). Ja sam najczęściej robię mleko kokosowe z wiórków, ryżowe można z płatków ryżowych, a owsiane z owsianych, spróbuj i powiedz. Akurat moja ulubienica, to czarna kawa bez cukru, więc nie wiem jak te mleka łączą się z kawą, kiedyś może i zdarzało mi się to robić, ale zwyczajnie nie pamiętam rezultatu. Trzymaj się i powodzenia. :*
    Mi na razie idzie dobrze, ale to pierwszy dzień nowej diety, więc wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A moze mleko sojowe o smaku waniliowym?
    Bilans cud miód ! Tak trzymać :)))(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana piękny bilans-BRAWO! Powodzenia :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że zamieszczam tę wiadomość pod twoim postem, ale potrzebuje pomocy którejś z was.
    Kiedyś zjadałam po 300 kcal dziennie, czasem mniej, ostatnio jestem ciągle głodna, nie mogę nad tym głodem zapanować i ciągle jem, przez co przytyłam i ważę około 53-54 kg mając 167 cm wzrostu.
    Jeżeli któraś z was mogłaby odpowiedzieć na moją prośbę w wiadomości prywatnej będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń