czwartek, 20 sierpnia 2015

Poniedzialek-sroda.

Poniedzialek
2 kawy, owsianka z ziarnami
groszek z marchewka, 4 paluszki rybne
kukurydza gotowana
pieczywo chrupkie (paczka-100 kcal)
herbata
*silownia 1h
Wtorek
2 kawy
omlet z 2 jajek, 100 g twarogu
bulka grahamka z kielkami, rzodkiewka
miseczka makaronu ryzowego
marchewka z groszkiem i sosem pomidorowym
*bieg 1:32:02
Sroda
2 kawy
omlet z 2 jajek, serek wiejski
bulka z twarogiem, salata i rzodkiewka
miska zupy jarzynowej
*caly dzien spedzony na miescie
tumblr_mj8ll8mfws1s1rkcjo1_400_large
https://theproanalifestyleforever.wordpress.com/thinspiration/

13 komentarzy:

  1. Dobrze ci idzie. Ja od września znowu chciałabym zacząć chodzić na siłownię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mieście spala się najwięcej kcal 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym z kimś o tym porozmawiać dlatego proszę napisz email - ewelinamalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym z kimś o tym porozmawiać dlatego proszę napisz email - ewelinamalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym z kimś o tym porozmawiać dlatego proszę napisz email - ewelinamalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze Ci idzie i podziwiam z ćwiczeniami, ja najwyżej ćwiczę z pół godziny, ale intensywnie i za to bardzo mało jem .
    Zapraszam na mojego bloga, piszę już od jakiegoś czasu, ale brakuje mi czytelników. Miło by było mieć kogoś do dzielenia się doświadczeniami.
    http://heroinesse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) widzę, że Twój blog cieszy się ogromnym powodzeniem :) nie dziwię się, świetnie Ci idzie. Zazdroszczę :) sama prowadzę bloga o podobnej tematyce. Serdecznie zapraszam :)

    http://bilans-jedzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, podziwiam za wytrwałość.
    Tylko tak z czystej troski o stawy i zdrowie - oszczędź ciut ćwiczenia.
    Bo jak dostaniesz kontuzji to dopiero będzie x;
    Miłego dnia i powodzenia c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę z Tobą popisać prywatnie? Tez jestem chłopakiem na pro anie wiec fajnie by było się wspierać :)

      Usuń
    2. Chętnie zabije czas rozmowa o pro anie *-* wespre, odradze, doradze... I po prostu pogadam z kimś, kto równie cierpi jak ja :) mój mail--> agnieszka.s.1999@gmail.com

      Usuń
    3. Chętnie zabije czas rozmowa o pro anie *-* wespre, odradze, doradze... I po prostu pogadam z kimś, kto równie cierpi jak ja :) mój mail--> agnieszka.s.1999@gmail.com

      Usuń
  9. Ładny jadłospis ;-)
    Slicznie na tym drugiem obrazku przebijają kości ;-)

    Zaparaszam - http://znikam-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jadłospis <3
    Ja dopiero zaczynam więc mam prożbę o pomoc w dążeniu do celuu :33
    http://pro--ana-motyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń