poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Hurrraa!!!! Mamy 58,5 kg!

Kochani, okazuje sie, ze lacznie pozbylam sie 12 kg! Nie moge w to uwierzyc, jestem z siebie naprawde dumna. Biegam juz po 8 km, jednak nie jestem za bardzo zadowolona ze swoich nog, Stad moja prosba, podajcie mi jakies cwiczenia na zgrabne, chude nogi. I powiedzcie prosze, czy bieganie zalatwi sprawe.
Oto ostatnie bilanse. Dziekuje za wsparcie, buziaki!
I
grahamka w twarogiem, rzodkiewka i szczypiorkiem, kawa
kawa, garsc chrupkow kukurydzianych
wedzona makrela, 1/2 grahamki
herbata
woda
*bieg (54:22:01)
II
grahamka w twarogiem, rzodkiewka i szczypiorkiem, kawa
surowka, dorsz z pieca
pieczywo chrupkie
BigMilk
*walking (2:01:02)
III
grahamka w twarogiem, rzodkiewka i szczypiorkiem, kawa
paczka ciastek owsianych Belvita
jogurt
lod jogurtowy z wafelku
*bieg - 8 km! :-)
Dzisiejszy bilans:
omlet z 2 jaj, 100g twarogu, kawa z mlekiem
kawa z mlekiem, baton Vitness
losos z soczewica
*silownia 1h

6 komentarzy:

  1. Jej gratuluję Ci jesteś mega dzielna ! Ładne bilanse :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo :D a ile zajęło Ci zrzucenie tych 12 kg? Co do biegania, to działa! Też kiedyś biegałam i byłam zadowolona z ogólnego efektu, z nóg też.

    http://heroinesse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! 12 kg to ogromna utrata wagi, gratulacje <3 Bardzo się cieszę że biegasz <3
    Bardzo ładne bilanse, chociaż na Twoim miejscu jadłabym odrobinę więcej, przy takich ćwiczeniach ;)
    Powodzenia!
    Fraise

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie! Gratuluję utraty kilogramów i osiągnięcia kolejnego pułapu bliżej celu ;-) Śliczne bilanse kochana!
    Co do ud to ja polecam sobie wpisać na YT sexy legs albo coś w tym stylu i całkiem spoko cwiczenia wyskakują ;-)
    Trzymaj się!
    znikam-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, chciałabym cię zaprosić na forum pro ana :D
    http://www.proanaofficialforum.aaf.pl, bardzo przyjazne forum, pełne motywacji i do dobrej energii

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super <3 Chciałabym ci pogratulować :**
    Ja dopiero zaczynam, będę wpadać na twojego bloga

    OdpowiedzUsuń