czwartek, 23 kwietnia 2015

Dzień 2 i 3.

22 IV
Śniadanie: owsianka, kawa z mlekiem
II śniadanie: jogurt 0%, bułka z białym serem i sałatą
Obiad: miseczka buraczków
Kolacja: łosoś pieczony w folii, kapusta kiszona
Ćwiczenia: spacer z psem ok. 1h
23 IV
Śniadanie: owsianka, kawa z mlekiem
II śniadanie: paczuszka pieczywa ryżowego z twarogiem chudym
Obiad: bułka czarna z pastą (awokado, ogórek, papryka)


7 komentarzy:

  1. Piękne bilanse :) Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne bilanse. :)
    Będę zaglądać do Ciebie.
    http://try-once-more.blogspot.com/?m=1
    Trzymaj się. :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest :D Oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. obżarstwa okropna sprawa. znam z autopsji i męczę się z tym za długo. najgorsze, że się nie poprawia, a pogarsza... powodzenia Tobie w walce. ale pamiętaj, nie przesadzaj ze wszystkim. wszystko z rozsądkiem. buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze znam ten stan kiedy bez opamiętania zaczyna się "rzucać" na jedzenie ... Nieciekawa sprawa :/ Masz naprawdę udany bilans! Oby tak dalej! I oby mi też tak wychodziło :o
    Pozdrawiam! :D

    Zapraszam do mnie : http://be-skinny-and-happy-be-pro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze znam ten stan kiedy bez opamiętania zaczyna się "rzucać" na jedzenie ... Nieciekawa sprawa :/ Masz naprawdę udany bilans! Oby tak dalej! I oby mi też tak wychodziło :o
    Pozdrawiam! :D

    Zapraszam do mnie : http://be-skinny-and-happy-be-pro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń