niedziela, 2 listopada 2014

Food Diary #15

2 kawy z mlekiem  50 kcal
2 owsianki  280 kcal
2 szklanki mleka 0%  150 kcal
2 batony Fitness  180 kcal
kawałek bułki  100 kcal
Total: 760 kcal
Ćwiczenia:
chodzenie po sklepach  2h
prasowanie  1h
Nie jest źle. Miałam dzisiaj zjeść kaszę gryczaną z sosem, ale siły brakło, by ja ugotować. Może wieczorem jeszcze pójdę pobiegać. Mam nadzieję, że będzie jutro ok. 60 kg na wadze. Nie mogę się doczekać ważenia.
Miłego niedzielnego wieczoru.
Buziaki, Aga.
PS. Piszcie jak Wam idzie :)

8 komentarzy:

  1. Pięknie ci idzie, ja wyszłam z głodówki, chce teraz być fit, kiedy doszłam do 45 kg :)
    Trochę zawaliłam przez święta, ale za to zaczęłam dużo ćwiczyć :)
    Mam nadzieję, że w końcu będzie pięknie <3
    Trzymaj sie !
    http://proanaewelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://beznadziejna-suka.blogspot.com/

    Ładny bilans trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny bilans, waga jutro na pewno będzie zadowalająca :)
    Trzymaj się <3

    skinny-skies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej bardzo ładnie :) owsianki dobrze Ci zrobią :)
    ja wróciłam więc w wolnym czasie wpadnij do mnie :*
    trzymaj się chudo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty i Twoje perfekcyjne bi;anse zazdroszczę Ci ich . Powodzeni :*

    OdpowiedzUsuń
  6. te batony fitness w ogóle nie są fitness =.=
    jutro na pewno będzie 60 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wierze w ciebie!:* jestes moja inspiracja i kibicuje ci z calego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że ważysz już 60 kg ;) ja jestem tu nowa, na pewno będę cię obserwowała i wpadała ;p mam nadzieje ze tez wbijesz do mnie i zostaniesz ze mną dłużej http://mojenowejapro-ana.blogspot.com/
    a może zamiast tych batgónów fitness zjedz więcej owoców lub warzyw? mają mniej kcal i są zdrowe

    OdpowiedzUsuń