czwartek, 9 października 2014

Food Diary #5&6

Środa
2 kawy z mlekiem  40 kcal
owsianka na wodzie  120 kcal
kajzerka pełnoziarnista z twarogiem, sałatą, ogórkiem  200 kcal
garść warzyw z makaronem ryżowym i łososiem  50 kcal
miseczka botwinki  100 kcal
2 kromki pieczywa razowego z wędzonym łososiem  80 kcal
Ćwiczenia: jogging
Total: 590 kcal
Czwartek
2 kawy z mlekiem  40 kcal
2 owsianki na wodzie  260 kcal
2 kromki pieczywa chrupkiego z łososiem  60 kcal
marchewka 20 kcal
Total:380 kcal
Dzisiaj miałam słaby dzień, dlatego taki bilans. Nie mam ochoty na jedzenie. Jestem zmęczona i marzę o łóżku i pierzynie:)
Buziaki,Aga.

7 komentarzy:

  1. Bilanse jak zwykle idealne ! Zazdroszczę Ci tego bardzo ściskam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci idzie, gratulację!
    Nawet mi nie mów o spaniu itd. bo sama padam na pyszczek, a mam tyle do zrobienia że głowa boli. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilanse super, jak zwykle. Jak Ty to robisz? I jeszcze ćwiczenia, czysta perfekcja! Trzymaj się Kruszynko :*
    aggie-whole-new-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci idzie kochana <3 Jak masz czas wpadni do mnie, dopiero zaczełam prowadi bloga. Potrzebuje waszego wsparcia dziewczyny....

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste bilanse, takie malutkie <3 Trzymaj się kochana :)
    http://proanaewelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie jest :)

    mój nowy blog

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne bilanse, masz w sobie tyle zaparcia bardzo podziwiam, trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń