sobota, 13 września 2014

Weekendowy bilans.

13.09, sobota
2 kawy z mlekiem
owsianka ze słonecznikiem i pestkami dyni
warzywa na patelnię z makaronem
kawałek tarty warzywnej
herbata
U mnie wszystko w porządku, choć prawdę mówiąc, muszę zacząć narzekać na brak czasu:)
Tydzień wegański za mną i muszę Wam powiedzieć, że nie mogłam doczekać się kawy z mlekiem. Jednak weganizm nie jest dla, ale za to na dobre przekonałam się do warzywnych posiłków. Są zdrowe, pyszne, niskokaloryczne i doskonale wpływają na naszą skórę, włosy i paznokcie. Dzięki regularnym posiłkom mam mnóstwo energii i nie ciągnie mnie do słodyczy.
Dziękuję Wam za wsparcie i życzę powodzenia. 
Buziaki, Aga.

6 komentarzy:

  1. Brawo, podziwiam Cię za to że dałaś radę Kruszynko! Dla mnie wystarczającym wyzwaniem byłby wegetarianizm, a co dopiero dieta wegańska... A jak tam waga przez ten tydzień? Mocno spadła? Jeśli są dobre efekty, to może i ja spróbuję :)
    Ja dopiero zaczynam blogowanie, jeśli masz ochotę to wpadnij
    aggie-whole-new-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratuluję weganizmu przez tydzień, ja bym nie dała rady bo uwielbiam mięso.
    Tylko tak dalej, a niedługo będziesz perfekcyjna.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleko krowie do kawy można zastąpić sojowym (które jest smaczniejsze, szczególnie waniliowa wersja) :-)
    U mnie w domu od kilku lat je się po co najmniej wegetariańsku i nie wyobrażam już sobie, by jeść inaczej. Jak wyjeżdżam z domu, zawsze brakuje mi takiego jedzenia i czuję się fizycznie bardzo źle. Skóra też od razu wyje do nieba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej zazdroszczę! Zawsze chciałam spróbować diety wegańskiej, tofu i innych pyszności! Obecnie jestem semi wegetarianką jem tylko ryby (mega rzadko niestety....) i białe mięso (kurczak :)). I interesuje mnie strasznie dieta RAW!

    Jak się czujesz po tej diecie? Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem na diecie wegańskiej od 5 miesięcy i niczego mi nie brakuje, za niczym nie tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż miło się czyta :) Wybijam się. Odwiedzi ktoś? http://never-alone-lifeisbrutal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń