niedziela, 14 września 2014

Plan posiłków na najbliższe trzy dni.

15.09. poniedziałek
2 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
kefir
Ćwiczenia: siłownia 1h
16.09. wtorek
3 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
miska zupy kalafiorowej
jogurt naturalny
17.09. środa
2 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
miska zupy kalafiorowej
grahamka z twarogiem, sałatą i ogórkiem
Ćwiczenia: siłownia 1h
Znowu wróciłam do liczenia kcal. Nie cierpię tego. Liczę wszystko, co doprowadza mnie do złości. Teraz moim limitem jest 600 kcal, ale mam nadzieję, że niedługo przejdę do 800.
Pozdrawiam i życzę przyjemnego tygodnia.
Buziaki i powodzenia.
Aga

9 komentarzy:

  1. 600 kcal to nadal malutki bilans, z powodzeniem na takim schudniesz, 800 zresztą też. Grahamka z twarogiem <3 Aż mi narobiłaś apetytu, chyba jutro sobie zjem ^^ Ostatnie thinspo - obojczyki jak marzenie *___*
    Mój blog aggie-whole-new-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry plan :) chyba nawet sama skorzystam, wspaniałe thinspo a przy okazji zapraszam na mojego bloga http://whenanaandmiabecomesmyfriends.blogspot.com/ dopiero zaczynam, byłoby miło mieć wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne thinspiracje!
    Plan masz dobry, ale bardzo rygorystyczny. Życzę powodzenia.
    Jesteś silna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 600 to bardzo malutko:) i super że tak dużo ćwiczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bilanse idealne!! bardzo zazdroszczę wytrwałości. 'Ciekawa jestem jak kształtuje się Twoja waga po takim sukcesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ci idzie, bilanse są piękne, mogłabym na nie patrzeć i patrzeć <3 thinspiracje też super. +50 do motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci idzie, dobre bilanse! :)
    Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam
    http://zerokalorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć - założyłam blog Spis róznych diet, i jeśli podoba Ci się ten pomysł to zapraszam Cię do siebie :) może znajdziesz w nim coś dla siebie.
    http://spismoich-diet.blogspot.com/
    Jeśli nie to przepraszam za Spam. Serdecznie pozdrawiam, i życzę powodzenia w diecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczenie kcal nie jest złe, pozwala się opanować:] Uczucie złości mija, a tłuszcz ubywa :] Przez ostatni rok ich nie liczyłam bo byłam już wkurzona. Efekt? - ciężko szło z opanowaniem się jak już zaczęłam coś jeść ...100gram warzyw 100gram chipsów...wchodzi równie szybko, więc lepiej się nie wyzbywać liczenia wartości kalorycznej jak już się zna na pamięć tabele to trzeba z tego korzystać :] Pozdrawiam i zapraszam do siebie :] Mam blog od niedawna ale w temacie to będzie kilka lat;/ http://ladygrey-dasmodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń