poniedziałek, 22 września 2014

Jak wygląda mój plan żywieniowy?

Na początki chciałabym Was przeprosić. Niestety nie mogę Was odwiedzać tak często jak chcę - brak czasu dosłownie na wszystko. Zaczęłam, zgodnie z planem, jeść w szkole śniadania. Szczerze, jest super, lepiej niż myślałam. Nie czuję głodu i nie rzucam się przez to na jedzenie. Kanapka z twarogiem, ogórkiem i sałatą, którą jem przez 4-5 przerw dostarcza energii i w dodatku zawiera błonnik, który pomaga nam chudnąć. Z owsianki nie zrezygnowałam. Nie wyobrażam sobie bez niej życia, a na pewno nie śniadania :-). Daję mega kopa i energię na cały dzień.  Ok. 16 jem obiad tj. zupa warzywna, warzywa z makaronem, sałata itp.  Miedzy 18 a 19 pora na kolację, czyli pumpernikiel, jogurt z nasionami czy błonnik itp.
Dwa, trzy razy w tygodniu chodzę na siłownie. Moje ciało nieustannie się zmienia. I choć dzisiaj zobaczyłam na wadze 62,1 kg to nie jestem zła. Mam płaski brzuch, smuklejsze, a nawet szczupłe nogi i czuję się fantastycznie. A przede wszystkim zdrowo. Oczywiście nie jest tak kolorowo, bo od czasu do czasu mam ochotę rzucić się czekoladę czy pączki, ale uświadamiam sobie, że za dużo osiągnęłam, żeby to zaprzepaścić.
Mam nadzieję, że choć trochę Was zmotywowałam. Pozdrawiam i życzę powodzenia. 
Trzymajcie się chudo i zdrowo.
Aga

niedziela, 14 września 2014

Plan posiłków na najbliższe trzy dni.

15.09. poniedziałek
2 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
kefir
Ćwiczenia: siłownia 1h
16.09. wtorek
3 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
miska zupy kalafiorowej
jogurt naturalny
17.09. środa
2 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
miska zupy kalafiorowej
grahamka z twarogiem, sałatą i ogórkiem
Ćwiczenia: siłownia 1h
Znowu wróciłam do liczenia kcal. Nie cierpię tego. Liczę wszystko, co doprowadza mnie do złości. Teraz moim limitem jest 600 kcal, ale mam nadzieję, że niedługo przejdę do 800.
Pozdrawiam i życzę przyjemnego tygodnia.
Buziaki i powodzenia.
Aga

sobota, 13 września 2014

Weekendowy bilans.

13.09, sobota
2 kawy z mlekiem
owsianka ze słonecznikiem i pestkami dyni
warzywa na patelnię z makaronem
kawałek tarty warzywnej
herbata
U mnie wszystko w porządku, choć prawdę mówiąc, muszę zacząć narzekać na brak czasu:)
Tydzień wegański za mną i muszę Wam powiedzieć, że nie mogłam doczekać się kawy z mlekiem. Jednak weganizm nie jest dla, ale za to na dobre przekonałam się do warzywnych posiłków. Są zdrowe, pyszne, niskokaloryczne i doskonale wpływają na naszą skórę, włosy i paznokcie. Dzięki regularnym posiłkom mam mnóstwo energii i nie ciągnie mnie do słodyczy.
Dziękuję Wam za wsparcie i życzę powodzenia. 
Buziaki, Aga.

niedziela, 7 września 2014

Vegan challenge.

Od dzisiaj podejmuję wyzwanie. Przez tydzień moja dieta oparta jest na weganizmie.
Życzcie mi powodzenia. Pozdrawiam!

środa, 3 września 2014

Dzień 2. i 3.

2.09. wtorek
Śniadanie: owsianka z cynamonem, kawa z mlekiem 0%
Lunch: 3 garście fasolki szparagowej, łyżka zielonego groszku, 2 łyżki kaszy jęczmiennej; kawa z mlekiem 0%
Dinner: garstka makaronu durum, owsianka
Snacks: 2 kromki pieczywa ryżowego
Ćwiczenia:
trening z Chodakowską
3.09. środa
Śniadanie:  owsianka z cynamonem, kawa z mlekiem 0%
Lunch:  owsianka z cynamonem, kawa z mlekiem 0%
Dinner: 1/2 kukurydzy,  owsianka z cynamonem
Dzisiejszy dzień jest definitywnie "owsiankowy", a to dlatego, że jestem bardzo zajęta. Mój zastój wagi jest najprawdopodobniej spowodowany przez cykl, bo wczoraj dostałam miesiączki.
Bardzo Wam dziękuję za wsparcie, za to, ze tu zaglądacie:)
Piszcie, jak u Was i bardzo proszę, abyście zostawiły mi linki swoich blogów.
Pozdrawiam, buziaki. Aga:)
To moja dzisiejsza thinspiracja:)

poniedziałek, 1 września 2014

Poniedziałkowy bilans.

Śniadanie: owsianka na wodzie z cynamonem, 2 kawy z mlekiem
Lunch: garść makaronu durum z łyżką ketchupu
Obiad: 1.5 garści fasolki szparagowej, łyżka kaszy jęczmiennej, 1/2 jajka na twardo, 1 łyżka groszku
Ćwiczenia:
joga  20 min
siłownia 1h
W tym tygodniu schudłam tylko 0.3 kg, więc jest zastój. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie lepiej, biorąc pod uwagę fakt, że będę chodzić 3 razy w tygodniu na siłownię.
Powodzenia jutro w szkole:)
Pozdrawiam, dziękuję za wsparcie i przesyłam buziaki. Aga.