poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Poniedziałkowy bilans.

Śniadanie: kawa z mlekiem
owsianka z pestkami dyni, słonecznikiem, siemieniem lnianym i płatkami migdałowymi
Lunch: 2 kromki pieczywa ryżowego
Obiad: sałata lodowa z ogórkiem, rzodkiewką, marchewką, jajkiem i ziarnami (jw.)
Kolacja: paczuszka ciastek Belvita ze szklanką mleka
Ćwiczenia:
chodzenie po sklepach  2h
A oto śniadanie mistrzów, czyli moja owsianka:)
Po raz pierwszy od dawna mój bilans wygląda zdrowo. Na początku przeraziłam się, że wyszło aż tak dużo, ale tak naprawdę nie przekroczyłam 900 kcal. Więc czym się martwić...
Pozdrawiam, Aga.


9 komentarzy:

  1. Dobrze Ci idzie! Sporo błonnika i białka, czyli zmierzasz w dobrą stronę :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko zdrowo, ale i pysznie dzisiaj :D
    oby każdy dzień był taki ładny,
    buziaki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm taką owsiankę sama bym zjadła na śniadanie ;) Gratulacje i powodzenia w kolejnych dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bilans. I co najważniejsze... zdrowy. :)) tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci idzie, powodzenia życzę, będę wpadać i czytać ;)
    zapraszam do
    http://pro-ana-is-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie bilans piekny :) pozazdroscić...
    poczytałam kilka poprzednich wpisów i chciałabym ci pogratulować. udowadniasz że jesteś silna, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń