niedziela, 31 sierpnia 2014

Nowy rok szkolny, nowe postanowienia.

Jutro już 1. września. Nie mogę uwierzyć, że znowu będę siedziała w ławce i kuła po nocach. Wczoraj byłam na zakupach. Czułam się niesamowicie, mierząc spodnie, w których moje nogi wyglądały jak szyny do nieba. (Odchudzam się m.in. dlatego, by móc chodzić w takich ciuchach.) Oto mój plan na nadchodzący rok:
1. Jeść 3-4 posiłki dziennie, robić bilanse bez liczenia kcal.
2. Brać lekkie śniadania do szkoły np. pumpernikiel z twarogiem i rzodkiewką.
3. Chodzić na siłownię 3 razy w tygodniu.
4. Systematycznie uzupełniać bloga (min. 2 razy w tygodniu)
5. Raz w tygodniu biegać długodystansowo (<10 km)
6. Ćwiczyć jogę i pilates, gdy jestem smutna lun zdenerwowana zamiast poddawać się napadowi.
7. Do końca roku (tym razem kalendarzowego) osiągnąć wagę 50-52 kg.
8. Ważyć się raz w tygodniu.To będzie najtrudniejsze, bo robię to codziennie:-(
Mam nadzieję, że ten plan, mówiąc kolokwialnie wypali i będę mogła się pochwalić niedługo moimi osiągnięciami.
Życzę Wam powodzenia w nadchodzącym roku szkolnym. Głowa do góry, za 10 miesięcy będą znowu wakacje!
Buziaki, Aga.

6 komentarzy:

  1. Powodzenia kochana! Ja też mam mnóstwo postanowień :) Damy radę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia.
    Musimy dać radę
    Zapraszam na swojego bloga na http://perfekcjazawszelkacene.blogspot.com/
    Przyda mi się trochę wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana piękny plam! zazdroszczę ci że tak zdrowo i pięknie wszystko planujesz! ja zataczam błędne koło, a wydawałoby się, że mi się udało...

    OdpowiedzUsuń
  4. pogratulować tak ambitnych planów i tak ambitnego bloga,czytam Cię od dawna i podziwiam Twoją siłę .Może wpadłabyś do mnie ? Zapraszam;) http://socjopatk-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy rok szkolny. Trzeba pokazać kto jest najlepszy :) Nie możemy się ociągać .

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak ambitnych planów, również mam parę pomysłów na ten nowy rok szkolny. Powodzenia, pokaż że jesteś najlepsza. Powodzenia motylku, trzymaj się chudo!


    A w wolnych chwilach, zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam i przydało by się wsparcie i miłe słowo --> http://skinnx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń