wtorek, 26 sierpnia 2014

My new challenge.

Zaczynam od jutra. Mam nadzieję, że nie sama:)

8 komentarzy:

  1. Powodzenia i zadowalających efektów! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochanie, ja zaczynam od dzisiaj ale mam małe pytanie, jak jest to leg raises to mam podnieść nogi i przytrzymać przez jakiś czas czy bez przerwy podnosić i opuszczać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, podaję Ci link do filmiku, w którym jest wszystko pokazane. Powodzenia:)
      https://www.youtube.com/watch?v=JB2oyawG9KI

      Usuń
  3. powodzenia Ci życzę kochana i mam nadzieje, że wszystko pójdzie fajnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat od jutra zaczynam duuuużo ćwiczyć, więc zacznę z tobą, we dwie zawsze będzie raźniej. :D
    Zajrzyj do mnie czasem. :)

    OdpowiedzUsuń