czwartek, 14 sierpnia 2014

Ciężka praca popłaca!

Dziś rano się zważyłam i ważę 62,9 kg!!! Nie mogę w to uwierzyć, jestem przeszczęśliwa. Wiem, że będziecie pytać jak to zrobiłam, dlatego zaraz Wam to wyjaśnię. Jadłam 3 posiłki dziennie (rano musli z jogurtem czy owsiankę, na lunch sałatę paluchem wieloziarnistym czy chlebem, to samo na kolacje) , bez liczenia kcal oraz biegałam co 2 dni. Nie pamiętam kiedy ostatni raz tyle ważyłam, chyba 3 lata temu, dlatego radość jest tak ogromna!
Będę Was systematycznie informować o moim sukcesach, mam nadzieję, że porażki nie będą miały miejsca.
Pozdrawiam, Aga.

8 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo i gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. matko, kochana, ale ekstra! gratulacje i oby tak dalej, bo idzie ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, kochana :D Jestem z Ciebie bardzo dumna :3 Trzymaj się i powodzenia, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :*

    Czytam twojego bloga od jakiegoś czasu, ale to mój pierwszy kom. Spodziewaj się więcej ^^

    Pozdro,
    Milkey

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie kochana!! tak pięknie ci idzie! a plan zdrowego żywienia świetny:) bez liczenia kcal a zdrowo i z umiarem.super! gratuluję! ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Juhuuu super! Mega, zazdro haha nwm co jeszcze napisać. Przynajmniej ty idziesz do przodu : *Bo tak jak czytam to wiekszoc wlacznie ze mna jest do tylu.
    Brawo!!! : P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga narazie zawiesiłam napiszę w nim coś jak poczuję że jest już ok. Waga chyba minimalnie mi spadła .. ale czekam jeszcze...A co do Twojego wpisu Gratuluje kolejnego sukcesu i dobrego bilansu ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń