poniedziałek, 21 lipca 2014

Days: 25-27.

Dawno mnie nie było, ale byłam zajęta. Waga stoi, ale nogi smuklejsze, a brzuch płaski! Nawet nie wiecie jak się cieszę. W dodatku pogoda dopisuje odchudzaniu, bo ja tylko piję wodę i herbatę. Ale jest też minus, bo nic mi się nie chcę. Zamierzam się przerzucić teraz na same warzywa, dam Wam znać jak idzie:)
Dziękuję Wam za wsparcie. buziaki, Aga.
Day 25.
2 kawy z mlekiem  40 kcal
owsianka  70 kcal
zapiekanka  100 kcal
woda
Total: 210 kcal
Ćwiczenia:
skakanka  500
brzuszki  200
Day 26.
2 kawy z mlekiem  40 kcal
fasola szparagowa  100 kcal
marchewka i rzodkiewka  20 kcal
makaron  140 kcal
Total: 300 kcal
Ćwiczenia:  
rower 1/2h
Day 27.
2 kawy z mlekiem  40 kcal
owsianka  80 kcal
kukurydza  200 kcal
makaron  140 kcal
zapiekanka  80 kcal
woda
Total: 540 kcal
Ćwiczenia:
rower  1/2h
Moja ogromna thinspiracja...

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam Nicole Richie :D Mam słabość do celebrytek, jak Lindsay i Paris jeszcze.
    Pięknie Ci idzie, pozostaje czerpać motywacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ci pieknie idzie! no i zazdroszczę tych szczupłych nóg:( oby tak dalej !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne bilanse.
    cudowna motywacja
    trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest dobrze, kochana ;*
    piękne bilansiki ;)
    trzymaj się chudo, motylku! })i({

    http://pamietnikmotylka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń