środa, 9 lipca 2014

Day 17.

waga: 66,9 kg
bilans:
2 kawy z mlekiem  40 kcal
owsianka  120 kcal
2 miseczki zupy jarzynowej  120 kcal
2 kromki pieczywa chrupkiego  40 kcal
2 ogórki małosolne  20 kcal
ketchup  30 kcal
parowaniec  112 kcal
garść makaronu  60 kcal
2 ciastka owsiane  100 kcal
Total: 642 kcal 
Ćwiczenia:
trening z Ewą Chodakowską
brzuszki  200
pompki   100
przysiady  100
PS. Macie jakieś pomysły, żeby waga spadała szybciej? Dzisiaj zjadłam trochę więcej by ruszyć metabolizm. Ale czuję się okropnie, jakbym zawiodła.  W dodatku dostałam miesiączkę, co oznacza, że ważenie się jest bez sensu, przez zatrzymaną wodę w organizmie.
Pozdrawiam i dziękuję Wam za wszystko.
Buziaki, Aga.
pinterest.com

6 komentarzy:

  1. hej, ale zważyłaś się i jest 400 gramów mniej, niż trzy dni temu! nawet pomimo okresu to duży sukces :) co do przyśpieszania spadku, może czerwona herbata pita litrami? mi kiedyś pomogła zrzucić 4 kilo, chociaż cała moja dieta polegała na tym, że jadłam absolutnie normalnie, tylko obiad zastępowałam warzywami na patelnię. trzymaj się, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana śliczny bilans! Niczym się nie przejmuj, jest idealnie!!! Nie ma sposobów by waga spadała szybciej, nie polecam jeść mniej ;c Ale picie zielonej herbaty, dużo wody, cynamon, pieprz, ograniczenie soli to pomaga c: Ja stosowałam preparaty wspomagające odchudzanie, też pomagały ale na początku C: Pamiętaj, że chudniesz tym wolniej im jesteś szczuplejsza ;* Dasz radę kruszynko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper kochana! Jesteś taka dzielna, dzięki czemu widzisz takie szybkie efekty.
    Nie wiem tylko czy powinnaś szybciej chudnąć. Nie jest to za zdrowe. Potem możesz nabawić się tylko problemów, a bardzo bym tego nie chciała :(
    Niemniej jednak, z całej siły trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci idzie, naprawdę jestem z Ciebie dumna:*
    moim zdaniem chudniesz w idealnym tempie, ale może zielona herbata?
    świetnie przyspiesza metabolizm
    więc może warto spróbować:*
    trzymaj sie i jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk o zielonej herbacie, mam nadzieję, że pomoże:)

      Usuń
  5. Świetnie ci idzie .!
    Trzymam kciuki z całych sił i wspieram z całego serduszka♥♡♥
    Zostawiam link do mojego bloga

    http://erroreq.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń