niedziela, 6 lipca 2014

Day 14.

Do wczorajszego bilansu dopisuję:
kawałek tortu (zjadłam praktyczne sam spód biszkoptu)  50 kcal
4 paluszki  16 kcal
ketchup  20 kcal
cukinia  10 kcal
sałatka  40 kcal
Total: 270 +136 =  406 kcal
A oto dzisiejszy bilans:
2 kawy z mlekiem  40 kcal
owsianka  120 kcal
ogórki małosolne  40 kcal
2 kromki pieczywa chrupkiego   40 kcal
szklanka mleka 0%  80 kcal
warzywa  80 kcal
woda z lodem
herbata
Total: 320 kcal
Ćwiczenia:
chód  5 km
brzuszki  500
pompki  200
przysiady  200
skakanka 1000
Jutro biegnę po wagę. Nie mogę się doczekać wyniku:) Dziś mierzyłam spodnie, bardzo obcisłe, których nie mogłam dopiąć. A dziś, weszły bez problemu:) Mam nadzieję, że do sierpnia zobaczę te 56 kg, bo prawdę mówiąc daję z siebie 100%.
Bardzo dziękuję za wsparcie, jesteście Kochane! Pozdrawiam, Aga.

8 komentarzy:

  1. myślę, że wszystkie widzimy twoje starania. jesteś rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny bilans! trzymam za ciebie mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo, Bez Waszego wsparcia nie dałabym rady!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci zazdroszczę tego, że dałaś radę nic nie pić! ja jestem z tych, którzy wiecznie coś popijają i nie dałabym chyba rady zrezygnować z płynów, nawet celem oszczędzenia ekstra kalorii i cukru (oranżada czerwona 86 kcal i 20 g cukru na szklankę, cola i sok pomarańczowy - 111 kcal i 26 g cukru). poza tym, sala była bez wentylacji... ale już nie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dzielnie się trzymasz kochana!
    Z całej siły trzymam kciuki, aby Twój cel został osiągnięty jeszcze przed sierpniem. Wierzę, że tak się stanie już wkrótce!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać ze dajesz z siebie 100% masz idealne bilanse i dużo ruchu. Waga na pewno będzie niższa. Jednak pamiętaj że uprawiasz dużo sportu, to że waga może dużo nie spaść nie jest powodem że za dużo jest, tylko dla tego ze mięśnie zastępują tłuszcz, jeden kg tłuszczu a jeden kg mięśnia to kompletnie inna objętość.
    Trzymaj się i obczaj zdjęcie link poniżej
    http://www.tishsfittips.com/wp-content/uploads/sites/198/2014/05/5-pounds-of-fat-vs-5-pounds-of-muscle-mass-comparison1.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, wydaję mi się, że tkanka tłuszczowa zmienia się w mięśnie, dlatego waga stoi.

      Usuń
  7. Mógłby mi ktoś pomóc? Strasznie zależy mi żeby zrzucić 4,5 kg, a zostały mi na to tylko dwa tygodnie ;/ Mam 170 cm i ważę ok 44,5 kg.. Poradzicie mi co mogłabym zrobić żeby osiągnąć swój cel?

    OdpowiedzUsuń