czwartek, 3 lipca 2014

Day 11.

Moja waga stoi, już trzeci dzień. Nie wiem co mam robić, jest to tak frustrujące, że szkoda mówić. Macie może jakieś pomysły, żeby waga poszła w dół?
2 kawy z mlekiem  40 kcal
jogurt naturalny 0% z owsem, siemieniem i słonecznikiem  100 kcal
buraczki  50 kcal
5 ogórków małosolnych  50 kcal
2 kromki pieczywa chrupkiego  40 kcal
ciastka owsiane  110
szklanka mleka  80
ziemniak  50
herbata
woda z mięta, pomarańczą i cytryną
Total: 530 kcal
Ćwiczenia:
sprzątanie  2,5 h
brzuszki  300
pompki  100
przysiady  150
Pozdrawiam i ściskam Wam mocno. Buziaki, Aga.

11 komentarzy:

  1. Nie waż się zbyt często, najlepiej raz na tydzień.. bo waga nie będzie tak od razu spadać codziennie ;) a ewentualne skoki wagi będą Cię tylko demotywować..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenia są bardzo ważne, ja osobiście stosuje je gdy zdarzy mi się przekroczyć 500 kcal.
    Polecam z zapoznaniem się z moim postem odnośnie rodzaju brzuszków :) Urozmaicenie i różna intensywność daje lepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzisz regularnie do toalety? może zbierają się w tobie resztki i to one powodują, że nie widzisz tego, co spada. albo to ten moment, kiedy waga się reguluje i zacznie spadać za trochę. przy twoich bilansach i aktywności nie masz się czego obawiać - idzie ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. na Twoim miejscu wagę odstawiłabym na bok, i ważyła się raz na tydzień/ dwa/ miesiąc.
    lepiej jest się mierzyć centymetrem, wtedy wszystko ładnie widać jak się chudnie.
    bo z waga może być tak, że stoi w miejscu a centymetry nam uciekają :)
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Waga taka jest, lubi się nie ruszać, a w ogóle to uwielbia wzrastać. Lepiej rzadziej się ważyć :)
    Ładny bilans i dużo ćwiczeń. Bądź co bądź, sprzątnie też pochłania dużo energii c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Yup! stanął Ci metabolizm. musisz go na nowo na kręcić. Najlepiej jeść błonnik spożywczy i pić zieloną herbatę, i jabłka! taka kuracja tygodniowa i na nowo zaczną lecieć kg ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze waż się raz na tydzień. Po drugie pij duuuuużo wody. Po trzecie - może to nie jest najlepsza rada, tym bardziej biorąc pod uwagę, że jesz mało, ale może warto się przeczyścić? ;/
    Istotne jest też o której godzinie jesz ostatni "posiłek". Najlepiej jak na wieczór się trochę przegłodzisz i tak pójdziesz spać. Na mnie to działa świetnie!
    Trzymam kciuki kochana! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Na twoim miejscu wzięłabym środki przeczyszczające i przeczyściłabym się raz, a porządnie, do tego jak już wspomniano powyżej dietę wzbogaciłabym w błonnik, jabłka i herbatki.
    Trzymaj się :*
    Zaglądnij kiedyś ^^ http://escapex1408.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam czerwoną herbatę, w moim przypadku świetnie radzi sobie z zastojem wagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, mamy podobną wagę i chętnie tu znowu zajrzę, tylko zostaw mi jakiś namiar na siebie na moim blogu blog30plus.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń