niedziela, 8 czerwca 2014

Weekendowy bilans: part II i porażka treningowa.

Poszłam pobiegać, ale po przebiegnięciu 0,5 km odpadłam. Nie miałam siły, świat wirował. Fakt, że od dawna nie biegałam, ale nie spodziewałam się takiej reakcji. Chyba czas wrócić na siłownię i trochę potrenować:) Mam do Was prośbę: powiedzcie mi proszę, jak i z kim ćwiczycie. Potrzebuje ćwiczeń od zaraz, żeby pozbyć się tłuszczu.
A teraz trochę przyjemniejsza rzecz, bilans:
3 kawy z mlekiem  60 kcal
kalarepa  50 kcal
3 młode ziemniaki  140 kcal
surówka i ryba 160 kcal
sok pomarańczowy  135 kcal
ciepła woda z cytryną
herbata
Total: 545 kcal

6 komentarzy:

  1. moja koleżanka schudła 5kg w 1,5 miesiąca ćwicząc z chodakowską. Ona wybrała ćwiczenia turbospalanie i killer, które ćwiczy na zmianę. Sama zacznę to ćwiczyć i liczę na szybkie efekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do biegania też wolno wracałam. Jeśli chodzi o ćwiczenia to nie polecam Chodakowskiej, dużo osób ma po niej problemy. Za to polecam FitnessBlender na youtube :) mają dużo ćwiczeń, na pewno znajdziesz coś dla siebie c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrzucam boczki i trace w talii 5cm w 2 tyg jeśli Codziennie robie ten zestaw cwiczeń:
    hula hop 15 min
    tiffany boczki
    mel b brzuch
    boczki od Kelsey Lee :D

    Ale najlepsza jest Chodakowska, na prawde, nie sluchaj krytyki bo z nią są realne efekty szczególnie killer.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też polecam Chodakowską, szczególnie, że posiada ona niesamowitą moc przekazu i potrafi zmotywować nawet leniuszka (czytaj: mnie :3)

    OdpowiedzUsuń
  5. turbo spalanie Chodakowska - najlepiej codziennie!! Ja widziałam efekty u mnie już po tygodniu codziennego treningu, zwłaszcza w nogach.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ćwiczę brzuch i nogi z Mel B. i Chodakowską - skalpel :)

    OdpowiedzUsuń