wtorek, 20 maja 2014

Porridge & starving diet.

Dwa dni temu zrobiłam siebie głodówkę. Czułam się niesamowicie lekko, nie do opisania:)
Chciałabym Was namówić do jedzenia owsianki. Ja swoją jem codziennie rano. Do gotującej się wody dodaje 3 łyżki płatków owsianych i czekam aż powstanie zawiesina.
1. Właściwości odżywcze.
Zapewnia naszemu organizmowi witaminę B6 i B1 oraz kwas pantotenowy. Zawiera także substancje antydepresyjne i likwidujące zły nastrój.
Porcja zawiera także magnez, żelazo czy inne witaminy, a co najważniejsze zawierają najwięcej błonnika, co przy mojej walce z bulimią jest nieocenione.
2. Dlaczego warto jeść owsiankę?
Po pierwsze ma niski indeks glikemiczny i w porównaniu np. do kromki chleba ma niewiele kalorii - 1 łyżka stołowa 40 kcal. Po drugie likwiduje uczucie głodu, co podczas diety jest podstawą!
Let's eat some porridge!

5 komentarzy:

  1. owsianka jest przepyszna, sama też często jem na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham owsiankę, ale jem ją rzadko, bo sama nie wiem czemu. kiedy już przeje mi się pomidor z serkiem wiejskim na pewno przypomni mi się ten post ;) trzymaj się, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie lubiłam, teraz uwielbiam *-* Lecz nie mam czasu rano, a wieczorem jakoś nie pasuje mi owsianka... Za to lubię muesli ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś specjalnie nie przepadam... chyba ze na mleku z bananem i rodzynkami-ale to średnio dietetycznie.za to omlety owsiane czy domową granolę kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka jest super, ale nigdy nie mam czasu jej robić. I zawsze robię za dużo xD Później muszę większość wyrzucać. Dodaję do niej owoce wtedy jest przepyszna *o*

    OdpowiedzUsuń