niedziela, 4 maja 2014

Keep running!

2 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
warzywa na patelnie (paczka)
Ćwiczenia: jogging 8 km
spacer: 4 godz
Uwielbiam biegać! Dzięki temu mam dużo energii, jestem szczęśliwa a chęć do życia wzrasta tysiąckrotnie. Bieganie sprawia, że zyskujemy fantastyczną kondycję, ale przede wszystkim zdrowie. Jogging to klucz to zgrabnej sylwetki, smukłej bez cellulitu. Co jeszcze mi dają regularne treningi?  
Dają mi poczucie, ze zrobiłam coś dla siebie, dla duszy i ciała, ale nade wszystko jestem coraz dalej od bulimii.
PS. Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące biegania piszcie, chętnie odpowiem:)


5 komentarzy:

  1. Dobrze, że u ciebie tak pozytywnie :)
    Ten post motywuje do biegania
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postanowiłam biegać w maju :)
    Trzymaj tak pozytywnie ;* Wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam biegać :D
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jak ja Ci zazdroszczę biegania ! Kiedyś biegałam codziennie a potem.. potem przestałam i nie umiem się zmotywować. A muszę bo jest to najlepszy sport pod słońcem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama myślałam nad regularnym bieganiem, ponieważ wszyscy mówią, że jest to świetny sposób na gubienie kalorii i poprawę samopoczucia. Twój post jeszcze bardziej mnie do tego zmotywował i mam nadzieję, że nareszcie zacznę robić to przynajmniej 3-4 razy w tygodniu.
    Świetny bilans! Oby tak dalej x

    OdpowiedzUsuń