niedziela, 27 kwietnia 2014

Poniedziałkowe oczyszczanie.

Przepraszam, że nie dodawałam wpisów, ale złapała mnie angina i leżałam w łóżku. Po tej całej antybiotykoterapii przyda mi się porządne oczyszczenie. W dodatku to moich wakacji zostały 3 miesiące, więc ostro trzeba się wziąć do pracy.
Dziś w menu kapusta kiszona. Ma zbawienne działania i tylko 16 kcal/ 100g.
Ma działanie oczyszczające i przyspiesza przemianę materii. Również reguluje przemianę tłuszczową i obniża poziom cholesterolu.
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. O~! Przydatna informacja, dzięki ♥
    Trzymaj się chudo~!

    OdpowiedzUsuń
  2. O chyba też skorzystam z działania kapusty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się i zdrowiej szybko ;*

    Kapusta, mmm uwielbiam <3

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kapusta <3 mam nadzieję, że już lepiej po tej chorobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą kapustą to dobry pomysł ;p trzymaj się i oby tak dalej ! :* powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na mojego bloga x http://skinnygirldietx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Zainspirowana m.in Twoim blogiem, postanowiłam założyć swojego o podobnej tematyce. Zapraszam Was do siebie, piszcie w komentarzach adresy swoich blogów, jestem z wami. http://udowodnieim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń