niedziela, 30 marca 2014

SGD 8.

kawa z mlekiem  40 kcal
owsianka na wodzie  120 kcal
zupa jarzynowa  200 kcal
sałata lodowa z kiełkami, groszkiem, kukurydzą  i ogórkiem  80 kcal
herbata
woda
Total:440/400 kcal
Ćwiczenia:
jogging 40 min
Pomimo, że przekroczyłam bilanse, nie czuję się winna. Biegam, ćwiczę w dodatku jem bardzo mało. A 40 kcal więcej nie jest tragedią:)
Pozdrawiam, buziaki!

6 komentarzy:

  1. Super bilansik!! :* Oby tak dalej a na pewno osiągniesz wszystkie cele!!
    Trzymaj sie chudziutko kochana!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, Twój bilans jest świetny! :*
    Trzymaj się, trzymaj. Życzę Ci sukcesów na diecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz się czym przejmować. Idzie ci świetnie : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że utrzymujesz sprawnosć fizyczna ;) Tak, masz zdecydowanie rację, 40 kcal to nie tragedia. Samym pisaniem tego posta spaliłaś połowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, zupa jarzynowa :-) Masz rację. 40 kcal to niewiele. Szybko je spalisz. Świetny bilans, tylko uważaj z tą kawą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! W końcu trafiłam na blog, który jest aktywny i w tym temacie, który mnie interesuje! Widzę, że świetnie się trzymasz na diecie. ;) Ja niestety dzisiaj zawaliłam i to ostro. Dopiero co się rozkręcam z blogowaniem, ale zapraszam do siebie ;)
    http://idealnapanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń