niedziela, 23 marca 2014

SGD 1.

2 kawy z mlekiem  40 kcal
warzywa na patelnie  200 kcal
jogurt naturalny  50 kcal
herbata
woda z AquaSlim
Total:  290/400 kcal
Mamy już wiosnę. Pora naprawdę się spiąć i założyć w końcu obcisłe dżinsy. Nie mam ochoty iść po ulicy, z głową spuszczoną, by nikt na mnie nie patrzył. By nikt mnie nie rozpoznał. Chcę chodzić dumna, przeraźliwie chuda i patrzeć z litością na dziewczyny, które wolą się obżerać niż dobrze wyglądać.
Wiem, że sporo dziewczyn czyta mojego bloga. Bardzo mi miło i bardzo Wam za to dziękuję, bo jesteście la mnie największym wsparciem, ale jeżeli dopiero zaczynacie swoja "przygodę" z Aną, to uciekajcie i nie odwracajcie się za siebie. Będziecie tego żałować, tak jak ja. Z bulimii powstała anoreksja, a z anoreksji bulimia. Nie jest również prawdą, że anorektyczka to osoba ważąca 40 kg, możesz ważyć sto kilogramów i być anorektykiem.
Podsumowując, dziękuję Wam za wsparcie, życzę powodzenia w diecie i chudnięciu. Jednocześnie proszę Was, by moja historia była dla Was przestrogą, nie warto ryzykować, bo życie jest tylko jedno.
Pozdrawiam, Aga.

9 komentarzy:

  1. Haa fajnie, że myślisz o innych i nie zachęcasz ich do tego : * Super bilans, trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem żywym dowodem Twoich słów
    z anoreksji w bulimie a teraz hybryda tego z wagą 66kg
    zajebiście.

    Ty podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się w to wpakowałam przypadkiem, gdy zastosowałam w zeszłym roku dietę i schudłam w krótkim czasie kilka kilo, tak mi się spodobało, że chciałam więcej i więcej, przerodziło się to w obsesję, no i trwam w tym swiecie po dzień dzisiejszy, raz chcąc z niego uciec, raz cieszą się z tego, że jestem taka jaka jestem. ja od jutra robię sgd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Wasze sgd.. Ja już 6 dzień.
    Nie ma do czego zachęcać.
    Trzymam kciuki.

    coldstarvingskinny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć słoneczka ;)
    Dopiero zaczynam moją drogę do celu, bardzo proszę o wsparcie i rady...
    http://proanamotylkiiii.blogspot.com/

    Ps. Trzymam kciuki i mam nadzieje, że będę tak samo wytrwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam od dziś, miło, że ostrzegasz, ale ja tak nie mogę dłużej żyć, mój wygląd mi we wszystkim przeszkadza. Zapraszam do mnie http://i--want--to--be--perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację nie warto w to wchodzić. Powodzenia. Bardzo malutki bilansik. Nie ma co za bardzo podnosić głowy i być pysznym. Zraża to do siebie ludzi. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie warto w to wchodzić,ale wydaje mi się,że chyba najwięcej jest tutaj osób,które powracają,bo miały już z tym styczność i nawet jeśli jest lepiej to dalej w tobie siedzi i nie możesz już bez tego żyć. Tak jest w moim przypadku. Nie potrafię inaczej i błagam o wsparcie,muszę to poczuć. Proszę.
    http://perfection-thin-coffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń