sobota, 1 marca 2014

Projekt: 48 do wakacji!

Do wakacji zamierzam ważyć 48 kg. Nie mam wymówek, bo zamierzam w tym roku z dumą spacerować po plaży. Chcę by dziewczyny patrzyły z zazdrością na moje wychudzone ciało. 
Jedzenie ma się stać nieważne, mam o nim zapominać.
Żeby ułatwić sprawę, posty będą dodawane codziennie, ewentualnie co 2 dni.
Oto plan działania:
- 3 razy w tygodniu marszobieg - 5 km
- 4 razy w tygodniu joga i ćwiczenia rozciągające (30-40 min)
- dieta, a raczej zmiana stylu życia:
* warzywa i owoce
* węglowodany złożone np. owsianka, kasze, makarony pełnoziarniste (2-3 razy w tygodniu)
* nabiał odtłuszczony
* ryby
- napoje (dzienna dawka)
*1-1,5 l wody (może być np. z AquaSlim)
*2-3 kawy  mlekiem
* herbata
* mleko 0% i soki owocowe (gdy głód staje się nie do zniesienie)
Trzymajcie za mnie mocno kciuki! Bardzo dziękuję za wsparcie, a jutro juz pierwszy bilans:)
Zachęcam do przyłączenia się i oczywiście do czytania mojego bloga.
Pozdrawiam, trzymajcie się chudo, Aga.

12 komentarzy:

  1. Super, świetne podejście. Wierzę, ze Ci się uda <3 idealnaaa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Wierzę, że ci się uda! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też od jutra zamierzam zacząć walkę o piękne ciało do wakacji. Ponoć wiara czyni cuda :)
    Powodzenia kochana i wytrwałości (nam obu) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podejście i dobry plan ! :D
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ja tez chcialabym do wakacji schudnac do 48 kg

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, uda Ci się! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naładowałaś mnie pozytywną energią! :)
    Bo przecież robi się coraz cieplej... czas leci...
    Trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podejście kochana :) trzymam kciuki za Ciebie :) ściskam i zapraszam do mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. chciała bym się do ciebie przyłączyć bo do wakacji muszę schodnąć co najmniej 10-15 kg

    OdpowiedzUsuń
  10. więc tak też mam 170 i waże 65 kilo do wakacji muszę schudnąć ok 10 kilo mam nadzieje że uda się mi i Tobie kochana . Twój blog będzie mnie codziennie motywował do odchudzania bo nie mam zamiaru w kolejne wakacje wyglądać jak świnka

    OdpowiedzUsuń