poniedziałek, 3 marca 2014

Dzień 1.

Poniedziałek, 03.03
owsianka na wodzie 
3 kawy z mlekiem
sałatka (sałata lodowa, fasola czerwona, ogórek, łosoś, makaron durum, groszek konserwowy, kukurydza)
herbata
woda
Ćwiczenia:
brzuszki+przysiady+joga (30 min)
Przez ostatni czas senes był moim przyjacielem. Nie wiem, czy się od niego nie uzależniłam:(
Mam do Was ogromną prośbę, czy moglibyście powiedzieć mi, co powinnam wprowadzić do diety, by poprawić metabolizm (skutek nadużywania senesu - rozleniwione jelita).
Buziaki, pozdrawiam i bardzo proszę kibicowanie!

3 komentarze:

  1. Hmm... może kup sobie błonnik ? Ja dodaję do wszystkiego co jem, bo mam bardzo wolny metabolizm. Kupiłam sobie jakiś czas temu 3 pudełka babki jajowatej. Niestety nie mogę znaleźć dokładnie takiej jakiej kupiłam, ale masz tu link czegoś podobnego ;)
    http://allegro.pl/babka-jajowata-blonnik-100g-odchudzanie-i3974623475.html
    len też jest całkiem dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błonnik jest bardzo dobry ;)
    A dzień super :)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy bilans. Podziwiam za ćwiczenia. Tak błonnik spora ilość wody powinna dać dobre rezultaty. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń