piątek, 7 lutego 2014

"Warzywna" zmiana stylu życia.

Jako, że od ponad trzech lat jestem wegetarianką, a teraz przeszłam na lactowegetarianizm, chciałabym by moja dieta była adekwatna z ideą, którą wyznaję. Wiec, zaczynam jeść jeszcze więcej warzyw!
Oto przykładowy plan:
Śniadanie: owsianka na wodzie, kawa z mlekiem
Obiad: miska warzyw na parze np. z kaszą, makaronem durum czy łososiem
Kolacja: sałata z dodatkami (np. kukurydza, rzodkiewka, ogórek etc.) i łyżką oliwy z oliwek
Przekąski: surowa marchewka, soki warzywne lub owocowe (gęste, 100%), owoce
Co Wy na to?
Będę Was informować na bieżąco jak się czuję i czy schudłam. Pozdrawiam, Aga.

12 komentarzy:

  1. Też jestem wegetarianką od ponad 2,5 roku :)
    Trzymaj się swojego planu, bo według mnie może przynieść efekty!
    http://proanaismywaytoperfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Warzywa i owoce są takie pyszne! Smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... uwielbiam warzywa <3 też myślę o tym, żeby zostać wegetarianką

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham jeść warzywa, pomimo iż wegetarianka nie jestem. Ale lubie smacznie i zdrowo. Czego chcieć więcej haha! Trzymaj sie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham warzywa. Dieta wydaje się być super :) trzymam kciuki za Ciebie kochana :) czekamy na wyniki:* ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warzywka mniam. Swietnie to wygląda. Zapewne wszystko jest bardzo smaczne, a jakie zdrowe. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa!
    Powodzenia i kocham warzywa za to, że mają mało kalorii a można się nimi najeść <3 no i przede wszystkim są zdrowe i kolorowe, lubię jak jedzenie nie jest nudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Takim odżywianiem na pewno schudniesz i to w miarę szybkim tempem :D A co lepsze Twój metabolizm będzie w całkiem dobrym stanie :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm owoce i waryzwa :** bardzo zdrowe. Na pewno dzieki temu szybko schudniesz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając Twój post nabrałam ochoty na bycie wegetarianką xd
    Kocham owoce i warzywa ;) Liczę, że Ci się uda! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Po przeczytaniu posta mam ochotę na coś zielonego :D zastanawiam się czy przejście na wegetarianizm pomogłoby mia cos schudnac
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czegoś nie rozumiem. Jesteś wegetarianką, czy nawet idziesz w to głębiej i jesz ryby..? Coś chyba nie tak,

    OdpowiedzUsuń