czwartek, 9 stycznia 2014

Trzydniowy program oczyszczający.

Menu:
sok jabłkowy (0,33 l)  125 kcal
sok pomarańczowy (0,33 l)  125 kcal
rzodkiewka  1 szt. - 2 kcal
ogórek  1 szt. 28 kcal (180 g)
sałata lodowa 1 liść - 6 kcal
marchewka  1 szt. - 12 kcal
Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu. Byłam zajęta, w dodatku dopadł mnie efekt jojo. Dlatego postanowiłam szybko skurczyć żołądek i zacząć wszystko od nowa. Postaram się Was regularnie informować o postępach. Życzę Wam powodzenia i dziękuję za komentarze. Trzymajcie za mnie kciuki, buziaki. Pozdrawiam, Aga.

10 komentarzy:

  1. Super bilans :) Wracaj do formy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uda Ci się, Trzymam kciuki :))
    Powodzenia :*

    http://jestembeznadziejna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki. Fajny miałaś dzień. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś z powrotem ;)
    Wierzę, że Ci się uda . Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia ja tez zaczynam od nowa : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego wyniku. Trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Mam jednak nadzieję, że zamiast zwykłych soków ze sklepu wybierasz te jednodniowe, bez cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno dasz sobie rade. 3mam kciuki!! <3 nie poddawaj się i do przodu ;)
    PatrzJaKrwawie
    http://patrzjakrwawie.blog.interia.pl/
    Zapraszam do siebie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog! Dodaję i liczę na wsparcie. Będę do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń