środa, 18 grudnia 2013

Bilans: środa

Środa
2 kawy z mlekiem
owsianka na wodzie
ok. 300-400 g warzyw na patelnie
miseczka błonnika z mlekiem
herbata

Systematycznie będę starała się zwiększać kalorie. Myślę, że postaram się jeść ok. 800 kcal dziennie. Na razie trzymam się diety. Nie czuję się głodna, poza tym nie mam czasu na jedzenie, co jest świetne.
Nie mogę doczekać się wolnych dni,a le martwię się czy dam radę. Święta, to mówi samo za siebie. Wszędzie jedzenie, zapachy unoszące się po całym domu, w dodatki brak lekcji, nauki, zadań itp.
Muszę sobie znaleźć zajęcie, hmm tylko jakie?
A jak tam Wasze diety? Jedziecie gdzieś na święta czy zostajecie w domu?
Pozdrawiam i dziękuję za wspaniałe komentarze, jesteście Kochani!

3 komentarze:

  1. Bardzo dobry bilans ,brawo ♥ Ja przed świętami trochę zmniejszyłam ilośc kcal ,tak dla "bezpieczeństwa". Święta to wyjątkowo trudny okres ,jak sama napisałaś wszędzie jedzenie...
    Mogłabyś wpaśc ,udostępnic mojego bloga? http://butterflyrely.blogspot.com/ Proszę potrzebuję wsparcia ,niedawno go udostępniłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bilans. Bardzo dobry plan. Dasz sobie radę w święta. Nie po to walczyłaś, aby teraz to zaprzepaścić. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. 800 kcal dziennie to naprawdę świetny pomysł :) sama również strasznie obawiam się tych dni wolnych... wszędzie będzie pełno rzeczy, które uwielbiam. mam nadzieję, że damy radę i się powstrzymamy :)

    OdpowiedzUsuń