niedziela, 17 listopada 2013

Próbny plan działania.

Postanowiłam, jak każda perfekcjonistka, stworzyć swój plan dnia i rozpisać, co robię w dany dzień. Na weekend od zawsze piszę tego typu plan - To do.
6.00 - pobudka
6.10 - 2 szklanki wody
7.00 - śniadanie
po powrocie ze szkoły - 2 szklanki wody
14.00-16.00 - obiad
17.30-18.00 - kolacja
Wiem, że tak długa przerwa między śniadaniem a obiadem nie jest zdrowa, ale nie czuje się na siłach, by jeść przy kimś. Zwłaszcza w szkole. Nie wiem jak wytrzymam we czwartki, bo mam lekcje do 15.30, ale w trakcie mam okienko, więc może wtedy zjem marchew albo jakąś lekką kanapkę. Zobaczymy, postaram się Was informować na bieżąco.
PS. Napiszcie mi proszę, czy chciałybyście, żebym dodawała zdjęcia posiłków. Jeśli tak, to nie ma sprawy. Buziaki, powodzenia w nadchodzącym tygodniu.

7 komentarzy:

  1. Możesz dodawać zdjęcia tak dla urozmaicenia :)
    Trzymaj się ;*

    http://weird-flux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj zdjęcia posiłków. Może dla siebie. Ja tak kiedyś robiłem, to mi pomagało. Życzę wytrwałości odnośnie Twojego planu. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia posiłków :)) może też tak będę robić? i swoją drogą rozumiem cię, ja też nie lubię jeść w szkole ;ccc wydaje mi się że na mnie dziwnie patrzą ;c trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że możesz dodawać zdjęcia ;) Trzymam kciuki za udany tydzień ;) Trzymaj się wytrwale ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robię takie plany! Plus teraz jeszcze dokładnie planuję i ważę i sumuję to, co zamierzam zjeść kolejnego dnia.
    A zdjęcia to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia kochana,uda nam się ;*
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń