poniedziałek, 11 listopada 2013

Moja dieta do końca listopada.

Produkty i posiłki:
owsianka na wodzie
ryba na parze
warzywa
kostka sojowa
jogurt naturalny
twaróg chudy
kapusta kiszona
łosoś wędzony
pumpernikiel (sporadycznie)
sałatki (np. sałata lodowa, marchewka, kukurydza, kiełki, łosoś wędzony, ogórek, rzodkiewka, słonecznik, siemię lniane)
wszelkie pieczywo ryżowe
warzywa na patelnie (przygotowywane na wodzie)
mleko 0%
kawa
herbata
sos sojowy

Oto lista produktów, które jem od ok. 2-ów tygodni. Czuję się w porządku, nie narzekam.
A jak Wam idzie dieta?
Powodzenia, Aga.

6 komentarzy:

  1. Bardzo dobre produkty wybrałaś ;) Tak trzymaj :)
    Powodzenia ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam podobne produkty! u mnie króluje jednak ogórek :p Dieta okeeeej, ale z czym innym nie bardzo. Wpadnij zerknąć :c Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna dieta
    ja zaczynam od teraz SGD i już nie mogę się doczekać żeby czuć lekkość :)
    dodałam Cię do listy blogów jeżeli nie masz nic przeciwko
    trzymaj się :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że będziesz się trzymać swoich planów. Zyczę Ci jak najmniej pokus !
    ...ah. moja dieta się skończyła w szpitalu, ale już jestem od tygodnia w domu i trochę przystopowałam. Nie jem syfów. Jem zdrowo, ale cukierka też zjem, żeby podnieść cukier. Spróbuję nie jeść kolacji, może to przyniesie jakiś efekt...
    Pozdrawiam i powodzenia
    www.misja-chuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Aga :) Ile schudlac w te dwa tygodnie ? Produkty fajne, mniej wiecej to samo, 1 na tydzien jem jajo, tunczyka albo cos takiego. Kurczak na oliwie z oliwy, pyszny, nie tuczacy za bardzo :) Czasami dobrze cos innego zjesc :)
    Bede wpadac,jesli nie masz nic przeciwko temu :)
    Aga :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłospis całkiem fajny. Chudo i zdrowo :)
    Na pewno schudniesz z trzy, cztery kilosy :) Byleby z odpowiednich miarkach!
    Pozdrawiam. Trzymaj się.
    http://slim-bones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń